Misbrugt, og bevæger mig s*u ikke væk fra NSérne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Karo

malucca09 skriver:

Hej Piger,

Ja puha sad lige og læste den tråd om endnu en fake profil.... Denne gang ramte det mig virkelig hårdt.

Jeg har skrevet meget privat med hende, da hendes pige også var født ftf. -og hun spurgte så ind til hvordan Malucca reagerede osv. fortalte så om Maluccas "stop i vejrtrækningen" og "pludseligt" havde hendes Malou også haft det, vi havde også skrevet mht. Luttens ASD, som hendes så også havde.... Alt hvad Malucca havde/har fik hendes "datter". -Hun var MEGET beteget af Maluccas udsende, altså hun skrev meget om hvor smuk og yndig hun syntes hun var/ER. -Da personen så lagde billeder ind af sin "datter" lignede hun til forveksling Malucca.

Og nu viser det sig alt sammen er total FAKE, åh hvor jeg føler mig pisset op og ned af ryggen....

-Vil gerne finde ud af om denne person har brugt foto af Malucca, på andre sider.... Nogen der ved hvordan man gør det?

Nej, nu må det altså stoppe

Det er meningen at man skal føle sig tryg og sikker når man skriver herinde, og ikke gå og være bekymret for om folk er "falske" personer eller ej eller om de misbruger ens billeder. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke aner hvad hun får ud af det her, eller hvad vil hun bruge det til Jeg tror ikke det kan være en "rask" person der sidder i den anden ende som er villig til at bruge så meget tid på at udgive sig for noget hun ikke er.

Jeg kan godt forstå du er ked af det Trine . Siken en idiot sådan at udnytte dig. Jeg sidder her og bliver hel harm, da du er en person som virkelig giver meget af dig selv, og som deler private ting med folk når man har allermest brug for at snakke med en der forstår en. Jeg tror ikke du aner hvor meget det betød for mig at have dig at snakke med efter nakkefoldsscanningen af Ida og derfor bliver jeg simpelthen så sur over at hun har løget over for dig og muligvis misbrugt billeder af Malucca.

Jeg håber virkeligt ikke at hun har misbrugt billeder af Malucca og jeg har ingen ide om hvordan man finder ud af om hun har misbrugt dem eller ej.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Hej Piger,

Ja puha sad lige og læste den tråd om endnu en fake profil.... Denne gang ramte det mig virkelig hårdt.

Jeg har skrevet meget privat med hende, da hendes pige også var født ftf. -og hun spurgte så ind til hvordan Malucca reagerede osv. fortalte så om Maluccas "stop i vejrtrækningen" og "pludseligt" havde hendes Malou også haft det, vi havde også skrevet mht. Luttens ASD, som hendes så også havde.... Alt hvad Malucca havde/har fik hendes "datter". -Hun var MEGET beteget af Maluccas udsende, altså hun skrev meget om hvor smuk og yndig hun syntes hun var/ER. -Da personen så lagde billeder ind af sin "datter" lignede hun til forveksling Malucca.

Og nu viser det sig alt sammen er total FAKE, åh hvor jeg føler mig pisset op og ned af ryggen....

-Vil gerne finde ud af om denne person har brugt foto af Malucca, på andre sider.... Nogen der ved hvordan man gør det?

sådan en dum KO!

jeg tror du skal prøve at google hendes profil navn... måske hun har brugt det samme andre steder

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Det er total creepy :S

Forstår ikke hvorfor folk kan gøre sådan noget ....!

Næh jeg forstår det heller ikke.... Det er mig virkelig en gåde....

-Men Trine, fik (som altid) sat ord på det... At jeg virkelig har fodret hende med historier, som hun kunne bruge.... Det er det, der gør ondt, at hun har BRUGT Maluccas svære start på livet, til at gøre sig interessant.

til hende!!!!

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

sådan en dum KO!

jeg tror du skal prøve at google hendes profil navn... måske hun har brugt det samme andre steder

Ja jeg har googlet både Maluccas navn og Malou, men finder ikke noget med Malucca, andet end det jeg selv har skrevet.... Men desværre kan jeg jo ikke finde ud af det, hvis hun hr brugt billeder af Malucca og kaldt hende noget andet....

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Nej, nu må det altså stoppe

Det er meningen at man skal føle sig tryg og sikker når man skriver herinde, og ikke gå og være bekymret for om folk er "falske" personer eller ej eller om de misbruger ens billeder. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke aner hvad hun får ud af det her, eller hvad vil hun bruge det til Jeg tror ikke det kan være en "rask" person der sidder i den anden ende som er villig til at bruge så meget tid på at udgive sig for noget hun ikke er.

Jeg kan godt forstå du er ked af det Trine . Siken en idiot sådan at udnytte dig. Jeg sidder her og bliver hel harm, da du er en person som virkelig giver meget af dig selv, og som deler private ting med folk når man har allermest brug for at snakke med en der forstår en. Jeg tror ikke du aner hvor meget det betød for mig at have dig at snakke med efter nakkefoldsscanningen af Ida og derfor bliver jeg simpelthen så sur over at hun har løget over for dig og muligvis misbrugt billeder af Malucca.

Jeg håber virkeligt ikke at hun har misbrugt billeder af Malucca og jeg har ingen ide om hvordan man finder ud af om hun har misbrugt dem eller ej.

Katja

Jeg er mest vred/ked/skuffet over, at hun har misbrugt Maluccas svære start på livet, for at gøre sig selv interessant.

til hende!!!!

-Mht. nfér, så er jeg meget glad for du kunne bruge mine ord, for man føler sig så alene i verden.... -Det gjorde jeg i hvert fald. Men jeg blev så GLAD over, at lille Ida er helt PERFEKT.

-Og nu ser jeg bare frem til den lille prinsesse kommer til verden, så vi kan lære det smukke menneske at kende

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Det er altså godt nok sygt...det må virkelig være en syg person der har gjort det... Ja stakkels menneske af havde brug for a gøre sådan noget...det må jo være opmærksomhed, en ensom person..

Men ja... Da det kom frem a hun skulle have tvillinger der var det første jeg tænkte a det måtte være en fake profil...og ja, det var det jo så desværre.... Tænk a bruge så meget tid på a leve i sådan en fantasi verden, for det er jo det hun har opbygget sig....trist og sørgeligt, specielt når det går ud ovre andre...som i dette tilfælde...

stort knus til dig

Jeg tænkte slet ikke over hende som fake.... Da hun virkede så oprettelig. (er det et ord??) -Også fordi hun "inviterede! til baby-træf- osv osv....

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

Ranarupta skriver:

Jeg synes også, at det er virkelig grelt det her tilfælde. 

Jeg aner ikke, hvordan du kan finde ud af, om hun har brugt billeder af Malucca andre steder, men man kan jo håbe på, at hun "kun" misbruger billeder fra udlandet, da det skaber lidt afstand...

Forstår godt, at du føler dig misbrugt! Jeg føler mig også grundigt narret. Har tit tænkt på hende, men har slet ikke haft den samme kontakt som du har.

Jaa puha, dumme syge KO.

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Øv hvor er det trælst. Jeg har osse talt en del med hende, så jeg føler mig osse mere "ramt" af dette... Men jeg vil ikke tænke på det. Jeg vil ikke spilde tiden med at tænke på det...

Ja det kunne jeg ligesom forstå du havde.... For fanden hvad sker der for folk.....

Men du har ganske ret, der er ingen grund til at bruge sin energi på hende.... Lad os bare håbe hun får prof.-hjælp, så hun kan komme ud i den virkelige verden.

Anmeld

3. marts 2010

Jules

malucca09 skriver:

Næh jeg forstår det heller ikke.... Det er mig virkelig en gåde....

-Men Trine, fik (som altid) sat ord på det... At jeg virkelig har fodret hende med historier, som hun kunne bruge.... Det er det, der gør ondt, at hun har BRUGT Maluccas svære start på livet, til at gøre sig interessant.

til hende!!!!

Ja Trine siger tit det vi andre har på hjertet.

Kan godt forstå du er ked af hun har brugt de ting du helt privat har fortalt hende...Det ville jeg godt nok os være...

Hun må godt nok have en kedeligt liv sådan som hun har brug for at stjæle en andens :(

Anmeld

3. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Ja jeg har googlet både Maluccas navn og Malou, men finder ikke noget med Malucca, andet end det jeg selv har skrevet.... Men desværre kan jeg jo ikke finde ud af det, hvis hun hr brugt billeder af Malucca og kaldt hende noget andet....

nej det er en jungle! det er bare utroligt at folk gider.... de må sgu have psykiske prob!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.