Misbrugt, og bevæger mig s*u ikke væk fra NSérne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

Klumpe-dumpe

Hej Piger,

Ja puha sad lige og læste den tråd om endnu en fake profil.... Denne gang ramte det mig virkelig hårdt.

Jeg har skrevet meget privat med hende, da hendes pige også var født ftf. -og hun spurgte så ind til hvordan Malucca reagerede osv. fortalte så om Maluccas "stop i vejrtrækningen" og "pludseligt" havde hendes Malou også haft det, vi havde også skrevet mht. Luttens ASD, som hendes så også havde.... Alt hvad Malucca havde/har fik hendes "datter". -Hun var MEGET beteget af Maluccas udsende, altså hun skrev meget om hvor smuk og yndig hun syntes hun var/ER. -Da personen så lagde billeder ind af sin "datter" lignede hun til forveksling Malucca.

Og nu viser det sig alt sammen er total FAKE, åh hvor jeg føler mig pisset op og ned af ryggen....

-Vil gerne finde ud af om denne person har brugt foto af Malucca, på andre sider.... Nogen der ved hvordan man gør det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Jules

Det er total creepy :S

Forstår ikke hvorfor folk kan gøre sådan noget ....!

Anmeld

2. marts 2010

anna-jonas

malucca09 skriver:

Hej Piger,

Ja puha sad lige og læste den tråd om endnu en fake profil.... Denne gang ramte det mig virkelig hårdt.

Jeg har skrevet meget privat med hende, da hendes pige også var født ftf. -og hun spurgte så ind til hvordan Malucca reagerede osv. fortalte så om Maluccas "stop i vejrtrækningen" og "pludseligt" havde hendes Malou også haft det, vi havde også skrevet mht. Luttens ASD, som hendes så også havde.... Alt hvad Malucca havde/har fik hendes "datter". -Hun var MEGET beteget af Maluccas udsende, altså hun skrev meget om hvor smuk og yndig hun syntes hun var/ER. -Da personen så lagde billeder ind af sin "datter" lignede hun til forveksling Malucca.

Og nu viser det sig alt sammen er total FAKE, åh hvor jeg føler mig pisset op og ned af ryggen....

-Vil gerne finde ud af om denne person har brugt foto af Malucca, på andre sider.... Nogen der ved hvordan man gør det?

Puhhh............Trine, det vidste jeg slet ikke. Ikke så rar en oplevelse...............men, hey Søde?? Du må ikke miste tilliden til andre, p.g.a en enkelt, der snyder dig. De fleste mennesker er heldigvis hvad de giver sig ud for..........og er til at stole på.

Sender dig et knus.............og et kram til frk. glæde.

Mette

Anmeld

2. marts 2010

Ranarupta

Jeg synes også, at det er virkelig grelt det her tilfælde. 

Jeg aner ikke, hvordan du kan finde ud af, om hun har brugt billeder af Malucca andre steder, men man kan jo håbe på, at hun "kun" misbruger billeder fra udlandet, da det skaber lidt afstand...

Forstår godt, at du føler dig misbrugt! Jeg føler mig også grundigt narret. Har tit tænkt på hende, men har slet ikke haft den samme kontakt som du har.

Anmeld

2. marts 2010

oo

øv øv øv! jeg vidste slet ikke du havde skrevet med hende, hvor er det bare groft! jeg kan virkelig godt forstå du føler dig udnyttet, du troede jo du delte erfaringer og i virkeligheden sad du og fodrede hende hendes historie

Anmeld

2. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

øv øv øv! jeg vidste slet ikke du havde skrevet med hende, hvor er det bare groft! jeg kan virkelig godt forstå du føler dig udnyttet, du troede jo du delte erfaringer og i virkeligheden sad du og fodrede hende hendes historie

Lige præcis... Malucca - Malou

-Kan du huske tråden, hun oprettede med navn til hendes "kommende" barn... -Altså inden hun skulle ha´twins.... Der stemte hun for "barnet" skulle hedde Ellie, og det hedder pigen, hvis billeder hun har misbrugt.

Anmeld

2. marts 2010

oo

malucca09 skriver:

Lige præcis... Malucca - Malou

-Kan du huske tråden, hun oprettede med navn til hendes "kommende" barn... -Altså inden hun skulle ha´twins.... Der stemte hun for "barnet" skulle hedde Ellie, og det hedder pigen, hvis billeder hun har misbrugt.

ja FØJ, det kan jeg godt huske!!

Anmeld

2. marts 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Puhhh............Trine, det vidste jeg slet ikke. Ikke så rar en oplevelse...............men, hey Søde?? Du må ikke miste tilliden til andre, p.g.a en enkelt, der snyder dig. De fleste mennesker er heldigvis hvad de giver sig ud for..........og er til at stole på.

Sender dig et knus.............og et kram til frk. glæde.

Mette

Ja heldigvis, så ved jeg da hvem I nsér er.... I kan ikke lyve jer til andet, end de FANTASTISKE mennesker I er.

Anmeld

2. marts 2010

NaFe

Det er altså godt nok sygt...det må virkelig være en syg person der har gjort det... Ja stakkels menneske af havde brug for a gøre sådan noget...det må jo være opmærksomhed, en ensom person..

Men ja... Da det kom frem a hun skulle have tvillinger der var det første jeg tænkte a det måtte være en fake profil...og ja, det var det jo så desværre.... Tænk a bruge så meget tid på a leve i sådan en fantasi verden, for det er jo det hun har opbygget sig....trist og sørgeligt, specielt når det går ud ovre andre...som i dette tilfælde...

stort knus til dig

Anmeld

2. marts 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Hej Piger,

Øv hvor er det trælst. Jeg har osse talt en del med hende, så jeg føler mig osse mere "ramt" af dette... Men jeg vil ikke tænke på det. Jeg vil ikke spilde tiden med at tænke på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.