3D scanning af den lille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

FruEllingsen

Hvor dejligt at hun viste sig sådan frem da i så kom der ind igen

Hun ser godt nok dejlig ud.

Vi skal til 3d skanning i morgen, nu kan jeg da bare slet ikke vente. er simpelthen så spændt på at se min lille trold igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

AWO

Drømmer skriver:

Hvor dejligt at hun viste sig sådan frem da i så kom der ind igen

Hun ser godt nok dejlig ud.

Vi skal til 3d skanning i morgen, nu kan jeg da bare slet ikke vente. er simpelthen så spændt på at se min lille trold igen

Ja, lidt medgørlig kan hun åbenbart godt være..

Nej, hvor spændende! Jeg håber, du får lige så god en oplevelse, som jeg fik. HVor skal du scannes henne?

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hun er da underskøn   Ihh hvor er jeg misundelig - fik lavet en scanning i uge 23 og det var altså for tidligt.. Han var lang og tynd og gemte hele ansigtet i moderkagen Æv...

Anmeld

3. marts 2010

AWO

Rosa skriver:

Hun er da underskøn   Ihh hvor er jeg misundelig - fik lavet en scanning i uge 23 og det var altså for tidligt.. Han var lang og tynd og gemte hele ansigtet i moderkagen Æv...

Tak! Dejligt at høre det fra andre, som mor er man jo nok lidt forudindtaget.

Øv! I fik ikke en ny scanning, når nu i ikke kunne se ansigtet? Jeg synes også, det var lang tid, jeg skulle vente på den, men når nu de selv anbefalede uge 27 på deres hjemmeside, så...

Anmeld

3. marts 2010

Risen

ej hvor er hun bare fin ! Glæder mig godt nok til at se min lille prinsesse den 31.. arh kan slet ikke vente når jeg ser din lille fine pige!

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anke skriver:

Tak! Dejligt at høre det fra andre, som mor er man jo nok lidt forudindtaget.

Øv! I fik ikke en ny scanning, når nu i ikke kunne se ansigtet? Jeg synes også, det var lang tid, jeg skulle vente på den, men når nu de selv anbefalede uge 27 på deres hjemmeside, så...

Jo, vi fik mulighed for at komme tilbage et par timer senere (det var lige op til jul og jeg skulle gerne have billederne med op til faren og svigerfamilien så jeg ville ikke vente til efter jul), og så drak jeg ellers en masse cola, spiste en ordentlig frokost, hoppede op og ned osv. og han var da også en smule mere samarbejdsvillig 2.gang, men jeg fik max 2 "gode" billeder, desværre...

Anmeld

3. marts 2010

AWO

Rosa skriver:

Jo, vi fik mulighed for at komme tilbage et par timer senere (det var lige op til jul og jeg skulle gerne have billederne med op til faren og svigerfamilien så jeg ville ikke vente til efter jul), og så drak jeg ellers en masse cola, spiste en ordentlig frokost, hoppede op og ned osv. og han var da også en smule mere samarbejdsvillig 2.gang, men jeg fik max 2 "gode" billeder, desværre...

Ærgerligt! Det er jo ikke lige det, man håber på. Men nu er der jo heldigvis ikke så lang tid igen, så får du ham snart at se IRL!

Anmeld

3. marts 2010

AWO

Risen skriver:

ej hvor er hun bare fin ! Glæder mig godt nok til at se min lille prinsesse den 31.. arh kan slet ikke vente når jeg ser din lille fine pige!

Ih, hvor er der lang tid til!!! Jeg kan godt forstå, du er utålmodig. Hvor skal i til scanning?

Anmeld

3. marts 2010

FruEllingsen

Anke skriver:

Ja, lidt medgørlig kan hun åbenbart godt være..

Nej, hvor spændende! Jeg håber, du får lige så god en oplevelse, som jeg fik. HVor skal du scannes henne?

Håber også han er medgørlig hihi.

Skal skannes på herning privat sygehus. og kan bare slet ikke vente. hehe.

Kæresten glæder sig mindst lige så meget. han har næsten ikke snakket om andet de sidste par dage

Anmeld

3. marts 2010

Risen

Anke skriver:

Ih, hvor er der lang tid til!!! Jeg kan godt forstå, du er utålmodig. Hvor skal i til scanning?

Det bliver scanningsklinikken.. Er det også der du har fået de fine billeder ? .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.