3D scanning af den lille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

AWO

pige!!!

Så fik vi endelig kønnet at vide!! Og jeg kan love for, det blev vist frem..

Det var så desværre også det eneste vi fik lov til at se. Pigen har åbenbart fået sin mors vilje, så i samtlige 45 minutter (+ 20 minutter, hvor jordemoderen egentlig skulle have haft pause) lå hun med enten en eller begge arme foran ansigtet - ligegyldigt hvor meget jeg hoppede, vendte og drejede mig, og hvor voldsomt jordemoderen skubbede til maven. Og da hun så endelig vendte sig, var hun blevet så træt af os, at hun lagde sig med ryggen til og faldt i søvn.

Vi fik så en tid næste formiddag, hvor jeg fik besked på at drikke noget koldt og sødt lige inden. Nøj, det er ikke rart at bælle ½ liter cola kl. 9 om morgenen!!

Men det hjalp åbenbart, for madammen var i et helt andet humør den dag. Hun viste sig fint frem, lå og grinede, smilede og lavede kyssemund til den store guldmedalje. Sikke en oplevelse!

Farmand sad også og fik helt blanke øjne på et tidspunkt....

Jeg synes i den grad, det var pengene værd, og vi skal helt sikkert gentage succesen med den næste.

Jeg har vedlagt et par billeder, et af kønnet i 2d, og nogle af vores fine pige med den søde knoldenæse og de store kinder. (Næsen er i øvrigt ikke så stor i virkeligheden, den ser kun sådan ud, fordi den optages lige forfra )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

FrkLarsen

Sikke fin hun er, kæmpe tillykke med hende søde 

jeg må vidst også få sparet sammen til en 3D/4D  

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Åhh hun er sød  Jeg var også til 3D idag...en fantastisk oplevelse som gør det hele så meget mere virkeligt.

Sjovt billede, der hvor hun vender ryggen til..hehe

Anmeld

2. marts 2010

AWO

FrkLarsen skriver:

Sikke fin hun er, kæmpe tillykke med hende søde 

jeg må vidst også få sparet sammen til en 3D/4D  

Tak for de søde ord!

Det koster jo lidt, men jeg synes helt sikkert, det har været alle pengene værd! så hvis der er råd, skal du da unde dig den oplevelse..

Anmeld

2. marts 2010

AWO

dorthemus skriver:

Åhh hun er sød  Jeg var også til 3D idag...en fantastisk oplevelse som gør det hele så meget mere virkeligt.

Sjovt billede, der hvor hun vender ryggen til..hehe

Ja, er hun ikke??

Jeg har lige fået læst din tråd, hvor er Runa da også bare skøn! Sikke nogle fine piger, vi får..

Og ja - det er noget helt andet end de almindelige scanninger. Jeg syntes næsten, det var helt surrealistisk, at man sådan kunne se, hvordan hun lå og hyggede sig.

Det med ryggen er også næsten det bedste - det var så tydeligt, at hun var blevet træt af vores konstante puffen og jagen, og bare slet ikke gad mere!!

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Anke skriver:

Ja, er hun ikke??

Jeg har lige fået læst din tråd, hvor er Runa da også bare skøn! Sikke nogle fine piger, vi får..

Og ja - det er noget helt andet end de almindelige scanninger. Jeg syntes næsten, det var helt surrealistisk, at man sådan kunne se, hvordan hun lå og hyggede sig.

Det med ryggen er også næsten det bedste - det var så tydeligt, at hun var blevet træt af vores konstante puffen og jagen, og bare slet ikke gad mere!!

Tak Min lille Runa tog det pænt og var yderst samarbejdsvillig. Hvor meget blev din målt til at veje og hvor langt henne er du?

Anmeld

2. marts 2010

AWO

dorthemus skriver:

Tak Min lille Runa tog det pænt og var yderst samarbejdsvillig. Hvor meget blev din målt til at veje og hvor langt henne er du?

Ifølge jordemoderen ligger hun lige over gennemsnittet og vejer omkring 1150 g. Jeg er 27+2, med termin d. 30. maj - ca. en uge efter dig, ikke?

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Anke skriver:

Ifølge jordemoderen ligger hun lige over gennemsnittet og vejer omkring 1150 g. Jeg er 27+2, med termin d. 30. maj - ca. en uge efter dig, ikke?

Nå ja, det står jo i din status  Så er min lille pige da også en rigtig fedberg med sine 1481 g  Scanningsdamen sagde også, at jeg lige så godt kunne være en uge længere henne...så hun vokser sgu´ godt!

Anmeld

2. marts 2010

AWO

dorthemus skriver:

Nå ja, det står jo i din status  Så er min lille pige da også en rigtig fedberg med sine 1481 g  Scanningsdamen sagde også, at jeg lige så godt kunne være en uge længere henne...så hun vokser sgu´ godt!

Årh, der er da intet, der er mere charmerende end en sød, buttet baby med store elastikker over det hele!  Hellere det end tynd og ranglet..

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Anke skriver:

Årh, der er da intet, der er mere charmerende end en sød, buttet baby med store elastikker over det hele!  Hellere det end tynd og ranglet..

Nej det har du ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.