pige!!! 
Så fik vi endelig kønnet at vide!! Og jeg kan love for, det blev vist frem.. 
Det var så desværre også det eneste vi fik lov til at se. Pigen har åbenbart fået sin mors vilje, så i samtlige 45 minutter (+ 20 minutter, hvor jordemoderen egentlig skulle have haft pause) lå hun med enten en eller begge arme foran ansigtet - ligegyldigt hvor meget jeg hoppede, vendte og drejede mig, og hvor voldsomt jordemoderen skubbede til maven. Og da hun så endelig vendte sig, var hun blevet så træt af os, at hun lagde sig med ryggen til og faldt i søvn. 
Vi fik så en tid næste formiddag, hvor jeg fik besked på at drikke noget koldt og sødt lige inden. Nøj, det er ikke rart at bælle ½ liter cola kl. 9 om morgenen!!
Men det hjalp åbenbart, for madammen var i et helt andet humør den dag. Hun viste sig fint frem, lå og grinede, smilede og lavede kyssemund til den store guldmedalje. Sikke en oplevelse! 
Farmand sad også og fik helt blanke øjne på et tidspunkt....
Jeg synes i den grad, det var pengene værd, og vi skal helt sikkert gentage succesen med den næste.
Jeg har vedlagt et par billeder, et af kønnet i 2d, og nogle af vores fine pige med den søde knoldenæse og de store kinder. (Næsen er i øvrigt ikke så stor i virkeligheden, den ser kun sådan ud, fordi den optages lige forfra
)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld