stofbleer/gylpeklude søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. marts 2010

XXSS

Føtex har nogle gange nogle gode tilbud på dem - hold øje

Dem kan man ikke få nok af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Mumto3

Jeg har to stofbleer størrelse nyfødt som du må få gratis hvis du betaler porto. De koster omkring 150kr stykket fra ny af, og de er kun brugt få gange.

Der er en plu-busk yderst (en gul og en lyseblå), så er der halv bambus og halv bomuld som sugende indlæg og økologisk velour der vender ind mod barnet.

Jeg har også en stak ris-papir, som man kan lægge i bleen til at tage remoladen. Så er det nemt lige at smide ris-papir ud sammen med indholdet, dirkete i toilettet. Så har man ikke noget der står og lugter.

Anmeld

6. marts 2010

BinaMor

Mumto3 skriver:

Jeg har to stofbleer størrelse nyfødt som du må få gratis hvis du betaler porto. De koster omkring 150kr stykket fra ny af, og de er kun brugt få gange.

Der er en plu-busk yderst (en gul og en lyseblå), så er der halv bambus og halv bomuld som sugende indlæg og økologisk velour der vender ind mod barnet.

Jeg har også en stak ris-papir, som man kan lægge i bleen til at tage remoladen. Så er det nemt lige at smide ris-papir ud sammen med indholdet, dirkete i toilettet. Så har man ikke noget der står og lugter.

ihhh 1000 tak! det vil jeg hellere end gerne!

Anmeld

6. marts 2010

lisbethita

gabriellasmor skriver:

de gammeldags stofbleer søges med lyd og lygte. gerne en ordenlig stak eller fra flere forskellige men det skal jo kunne betale sig med portoen! skal helst være hvide. gerne i str 70 gange 70 men 80 kan også gå.

Godmorgen...jeg har selv lige haft købt dem på udsalg på nettet. Du kan gå ind på følgende side: Det er nok noget det billigste du kan finde som nye (medmindre Jysk har dem på tilbud til samme pris, så sparer du 35 kr for fragt.)

www.tøjbamsen.dk - der kan du købe 12 stk til 69,95 - jeg har lige købt 4 x 12. 

GOD WEEKEND!!! Mange hilsner Lisbeth

Anmeld

6. marts 2010

BinaMor

lisbethita skriver:

Godmorgen...jeg har selv lige haft købt dem på udsalg på nettet. Du kan gå ind på følgende side: Det er nok noget det billigste du kan finde som nye (medmindre Jysk har dem på tilbud til samme pris, så sparer du 35 kr for fragt.)

www.tøjbamsen.dk - der kan du købe 12 stk til 69,95 - jeg har lige købt 4 x 12. 

GOD WEEKEND!!! Mange hilsner Lisbeth

tak!

Anmeld

6. marts 2010

lisbethita

gabriellasmor skriver:

tak!

Selvtak - og ps... den billigste form for fragt var GLS... det fungerede fint for mig. Kun 35 kr. Men hvis du bor i Århus eller i nærheden kan du selv hente dem :-)

God jagt!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.