stofbleer/gylpeklude søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.470 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

BinaMor

de gammeldags stofbleer søges med lyd og lygte. gerne en ordenlig stak eller fra flere forskellige men det skal jo kunne betale sig med portoen! skal helst være hvide. gerne i str 70 gange 70 men 80 kan også gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Louise mortil4

gabriellasmor skriver:

de gammeldags stofbleer søges med lyd og lygte. gerne en ordenlig stak eller fra flere forskellige men det skal jo kunne betale sig med portoen! skal helst være hvide. gerne i str 70 gange 70 men 80 kan også gå.

hey

hva skal du bruge dem til?? jeg har en ordentlig stak liggende efter vores unger, de er fine og dejlig bløde endnu da de er tørretrumlet, men af samme grund er de nok skrumpet lidt.

jeg har både hvide og lyserøde

Anmeld

2. marts 2010

BinaMor

mortil4 skriver:

hey

hva skal du bruge dem til?? jeg har en ordentlig stak liggende efter vores unger, de er fine og dejlig bløde endnu da de er tørretrumlet, men af samme grund er de nok skrumpet lidt.

jeg har både hvide og lyserøde

både almindelig brug til feks. gylp, barnevogn osv. det er jo undværligt. men også som bleer til numsen. hvis de ikke er krympet skæve kan de bruges tror jeg.

Anmeld

2. marts 2010

Louise mortil4

gabriellasmor skriver:

både almindelig brug til feks. gylp, barnevogn osv. det er jo undværligt. men også som bleer til numsen. hvis de ikke er krympet skæve kan de bruges tror jeg.

det tror jeg ikke de er, men hvis du er interasseret vil jeg gerne kigge efter i morgen

Anmeld

2. marts 2010

BinaMor

mortil4 skriver:

det tror jeg ikke de er, men hvis du er interasseret vil jeg gerne kigge efter i morgen

det er jeg.

tak!

Anmeld

2. marts 2010

Pia

Er detfordi du kun vil have brugte??

Spørger fordi jeg ved at Bilka feks tit har dem på tilbud og det samme har babysam og ønskebørn og de koster altså ikke det vilde..

Anmeld

2. marts 2010

BinaMor

Pia skriver:

Er detfordi du kun vil have brugte??

Spørger fordi jeg ved at Bilka feks tit har dem på tilbud og det samme har babysam og ønskebørn og de koster altså ikke det vilde..

det er for at spare penge på nogle af dem fordi jeg skal op på at have ca. 50 stykker. nok flere  pga de også skal bruges som bleer.

Anmeld

2. marts 2010

Pia

gabriellasmor skriver:

det er for at spare penge på nogle af dem fordi jeg skal op på at have ca. 50 stykker. nok flere  pga de også skal bruges som bleer.

Ok så gir det mening.. JEg undere mig bare.
Men som sagt kan du altså ret tit få dem på tilbud og så er det faktisk til ok penge...

Anmeld

2. marts 2010

BinaMor

Pia skriver:

Ok så gir det mening.. JEg undere mig bare.
Men som sagt kan du altså ret tit få dem på tilbud og så er det faktisk til ok penge...

ja Babysams er jeg også forfalden til.  

Anmeld

5. marts 2010

Louise mortil4

gabriellasmor skriver:

ja Babysams er jeg også forfalden til.  

undskyld vente tiden. Nu fik jeg endelig kigget, det ser ikke ud til at de er blevet skæve stofbleerene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.