Far, du er en kæmpe klovn ! (meget lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

NoName

marikka skriver:

Hvor er det dog bare synd for dig. Jeg kan slet ikke forstille mig et liv uden min far, og jeg forstår slet ikke ens far kan være så ligeglad med en. Hold da op det må være hårdt!

Men jeg synes det er VILDT flot, at du har meldt klart ud nu, og at han nu må finde ud af hvad han vil. Du har lagt dit frem, og så må han gøre hvad han vil nu!

Skulder klap til dig, for det er virkelig stort, at du langt om længe fik det sagt!

- tak

Heldigvis har jeg en super stedfar som jeg "bruger" som far.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Anne85

Godt gået!!!
Men puha... Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at ha sårn et forhold til sin far...
Men hvor var det godt gjort... Er det ikke også som om relationen til ens forældre og forældrerollen rigtig bliver evalueret nu hvor du selv skal være mor?? Sårn havde jeg det ihvertfald

Anmeld

2. marts 2010

NoName

Anne85 skriver:

Godt gået!!!
Men puha... Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at ha sårn et forhold til sin far...
Men hvor var det godt gjort... Er det ikke også som om relationen til ens forældre og forældrerollen rigtig bliver evalueret nu hvor du selv skal være mor?? Sårn havde jeg det ihvertfald

Johh, det er det garanteret... Kombineret med at han lige valgte at nedgøre mig på det forkerte tidspunkt.

Anmeld

29. april 2010

NoName

OPFØLGNING

Tjaaa... tiden går klokken slår...

Efter denne episode har far ringet et par gange (max 5 gange), han skulle lige høre om jesper havde tid til at skifte tandrem, men han har også spurgt til hvordan JEG har det....

Men men... inden roser uden torne... igår snakker jeg med en kammerat der kender min far. Han kan fortælle at min far har sagt at jeg lever i en anden verden og jeg ikke er en del af hans liv... ... ...

OK fint nok, men synes egentlig det havde været rart at høre det fra fars egen mund i stedet for igennem en kammerat. eller er det mig der er tosset???? Magtede ikke at ringe far op igår, men sendte ham i stedet for en sms hvor jeg spurgte ham hvordan jeg skulle tolke den besked. Han svarede at det kendte han ikke noget til... Ok siger jeg du skulle have fortalt det i tirsdags har jeg fået af vide??? NEJ, jeg har ikke været uden for en dør. Og så har jeg ikke hørt mere fra ham...

Tænker lige over denne episode et par dage, så tror jeg at lillebror og jeg skal have et lille møde med farmand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.