De køre dyr - Igen et hunde indlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

MTS

Sidst vi var afsted i 4 dage afleverede vi vores hund i pensionat, det var jeg meget nervøs for da jeg enlig heller ikke er meget for det, men vi hade ikke andre muligheder. Jeg var meget nervøs dagene op til. Men vi kommer der hen og de er simplethen bare så søde og de virker virkelig til at ha styr på alt.De har også valgt at hundene ikke må lege med hinanden, da de ikke kender hundene så godt som ejerne og aldrig kan vide hvad der kan ske.

Og når vi henter vores hun igen efter ferien har han det bare så godt og man kan mærke på ham at han har fået rigligt med motion.

Men jeg tror også vi har været rigtigt heldige med det sted vi valgt og dem vil vi holde os til fremover hvis vi skal afsted.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Ina33

Pia. skriver:

HVORFOR KAN MAN IKKE RETTE OVERSKRIFTEN !!!! DE KØRE DYR, DER SKULLE STÅ DE KÆRE DYR...

Hvad gør I med jeres dyr når I rejser på ferie ? - Jeg holder meget fast på at de Ikke skal på internat - ikke før jeg åbner mit eget

Nu har jeg godt nok fået min mor her hjem når vi skal på ferie, men jeg har også både hunde, katte, kaniner og fisk der skal passes, så det var nemmere at tage hende her hjem...

Men kom til at tænke på hvad I andre gjorde når I rejste på sommerferie m.m

Knus Pia, som skal på rigtig ferie for første gang imens jeg har været mor - Bonholm tæller vist ikke...

Nu bliver det jo vores første ferie som hundejere. Vi har valgt at holde at holde ferie i Danmark, og tage Tinke med.

Jeg har dog spekuleret over hvad man mon ellers kan gøre... Hmmm jeg tror jeg ville få mine forældre til at passe hende? Og dog - tjaa jeg ved faktisk ikke hvad jeg ville gøre hvis ikke jeg kunne tage Tinke med...

Anmeld

2. marts 2010

Nemesis

vi har hundene med :-)

En gang har Balder været på pension, og det var et super sted. han havde mulighed for at gå ud på en "terasse" og hundegården var 100m2 til ham alene.

Han blev luftet med en dejlig tæve (mams mams) og ville faktisk ikke med hjem igen.

De havde også selv 2 store hunde så der var rigtig gang i den.

:-) Sisse som så ikke tager på charter men campingferie eller bruger bilen til transport så hundene kan komme med.

Anmeld

2. marts 2010

Corn

Vi har tidligere brugt pension til hunden, men nu har vi fået de skønneste genboer, som rigtig gerne vil have hund, men som ofte ville have problemer med at få den passet, så de tager ham.

Og han elsker at være hos dem, og de elsker at have ham

Anmeld

2. marts 2010

mor2piger

okay så er jeg nok en af de eneste der ikke har noget problem med at aflevere min hund på en pension

så længe man kender pensionen, har besøgt den og har en god fornemmelse om stedet kan jeg ikke se noget problem i det

vi kender desværre ikke nogen der kan passe vores "store" hund, ellers havde det klart været det vi valgte.

den pension vi bruger ca 1 gang om året ligger op til en skov hvor hundene dagligt kommer ud og gå tur. sidst vores hund havde været der og vi havde glemt noget da vi hentede hende og skulle tilbage dertil var hun med, hun sprang glad ud af bilen og løb hen og hilste, og hun er ellers en lidt reseveret hund overfor fremmed

så ja vi bruger hundepension uden problemer  men IKKE hvilken somhelst

Anmeld

2. marts 2010

Berg

Som regel har vi haft hundene med mens min bror kigger til vores katte et par gange om dagen. Vi har en enkelt gang brugt en hundepension men det gør vi ikke igen.  De var møgbeskidte og meget opmærksomhedssøgende da vi hentede dem.

Hvis det er en kortere periode (weekend) er hundene blevet passet af enten min bror eller mine forældre som også selv har hund.

Så vi rejser altså generelt ingen steder uden vores hund (puha skal lige vænne mig til kun at have 1 hund)

Anmeld

2. marts 2010

FrkC

Vi har "private passere" De gange vi har været af sted i længere dage (flere dage) og ikke har kunnet have ham med så er det mine "pap-bedsteforældre" der passer ham De er begge helt tossede med ham og får ham så derover.. Hvis det skulle gå sådan at de ikke kan passe ham engang, så har vi en dame i byen der fungerer lidt som pension uden egentlig at være det  Hun har dem hjemme hos sig hvor de er inde og får alt det de har brug for..

Anmeld

2. marts 2010

LotteGabriella

HVORFOR KAN MAN IKKE RETTE OVERSKRIFTEN !!!! DE KØRE DYR, DER SKULLE STÅ DE KÆRE DYR...

Hvad gør I med jeres dyr når I rejser på ferie ? - Jeg holder meget fast på at de Ikke skal på internat - ikke før jeg åbner mit eget

Nu har jeg godt nok fået min mor her hjem når vi skal på ferie, men jeg har også både hunde, katte, kaniner og fisk der skal passes, så det var nemmere at tage hende her hjem...

Men kom til at tænke på hvad I andre gjorde når I rejste på sommerferie m.m

Knus Pia, som skal på rigtig ferie for første gang imens jeg har været mor - Bonholm tæller vist ikke...

Jamen når vi er på ferie, bliver vores kat set til hver dag af min svigermor, som bor 10 minutters gang herfra så det er altid let for os at ta' på ferie, med mindre at den ligger samtidig med hendes, men så har jeg også 2 svogere og en veninde tæt på

nøøiijjj det bliver sgu da vildt fedt, hva'?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.