De køre dyr - Igen et hunde indlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Pia.

HVORFOR KAN MAN IKKE RETTE OVERSKRIFTEN !!!! DE KØRE DYR, DER SKULLE STÅ DE KÆRE DYR...

Hvad gør I med jeres dyr når I rejser på ferie ? - Jeg holder meget fast på at de Ikke skal på internat - ikke før jeg åbner mit eget

Nu har jeg godt nok fået min mor her hjem når vi skal på ferie, men jeg har også både hunde, katte, kaniner og fisk der skal passes, så det var nemmere at tage hende her hjem...

Men kom til at tænke på hvad I andre gjorde når I rejste på sommerferie m.m

Knus Pia, som skal på rigtig ferie for første gang imens jeg har været mor - Bonholm tæller vist ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

mariamiss6

Jeg er jo så normalt hende der passer de andres dyr, når folk tager på ferie, for det gør jeg jo ikke selv

Så jeg har lånehund, jævnt over hele sommeren

Anmeld

1. marts 2010

Loa

Pia. skriver:

Hvad gør I med jeres dyr når I rejser på ferie ? - Jeg holder meget fast på at de Ikke skal på internat - ikke før jeg åbner mit eget

Nu har jeg godt nok fået min mor her hjem når vi skal på ferie, men jeg har også både hunde, katte, kaniner og fisk der skal passes, så det var nemmere at tage hende her hjem...

Men kom til at tænke på hvad I andre gjorde når I rejste på sommerferie m.m

Knus Pia, som skal på rigtig ferie for første gang imens jeg har været mor - Bonholm tæller vist ikke...

Vi får vores lille hunde basse passet.... Der er heldigvis flere i familien med hunde, så de passer gladeligt hvis vi skal afsted.... No problemo...... Kunne aldrig finde på at aflevere ham på et internat...... Ikke at jeg ikke tror de har styr på det, men vil gerne vide han er et trygt sted han kender......

Anmeld

1. marts 2010

frk Jensen

Jeg fik passet min kat af naboen da jeg var på ferie, nu er jeg så hende der skal passe hunde basser når mine de gamle ska på ferie til sommer ( og igen til efteråret, at jeg gider )

Så satser også på at når jeg engang selv får et kræ så blir det passet af mormor..

Anmeld

1. marts 2010

heaven

har det nøjagtigt som dig - min hund skal ikke på pension. så her tager vi kun på ferie hvis mine forældre har mulighed for at tage hende hjem til dem.... sådan må det være indtil hun ikk er mere.... Da vi havde kanin, fulgte den med også....

Vores naboer fodre som regl vores 2 udekatte dagligt, og min far kører som regl herud hver anden dag og snakker med dem - har sagt det ikke er nødvendigt da naboen fodre og dermed snakker lidt med dem, og desuden har de hinanden.... - men han insisterer....

Jannie - der lige har bestilt tid til årligt dyrelægetjek...

Ps: Pia, du har været så meget igennem med dine hunde. Ved du hvad en røngtenfotografering (staveplade tak???) af bagparti koster?? det er ift HD

Anmeld

1. marts 2010

Pia.

heaven skriver:

har det nøjagtigt som dig - min hund skal ikke på pension. så her tager vi kun på ferie hvis mine forældre har mulighed for at tage hende hjem til dem.... sådan må det være indtil hun ikk er mere.... Da vi havde kanin, fulgte den med også....

Vores naboer fodre som regl vores 2 udekatte dagligt, og min far kører som regl herud hver anden dag og snakker med dem - har sagt det ikke er nødvendigt da naboen fodre og dermed snakker lidt med dem, og desuden har de hinanden.... - men han insisterer....

Jannie - der lige har bestilt tid til årligt dyrelægetjek...

Ps: Pia, du har været så meget igennem med dine hunde. Ved du hvad en røngtenfotografering (staveplade tak???) af bagparti koster?? det er ift HD

Hej søde...

Du må ikke hænge mig helt op på det men mener det er ca. 2500,- (plus-minus) men så er det også med albue-røntgen, man kan vist også få den hvor du kun tager bagpartiet, den er lidt billigere, men så vidt jeg ved dum at spare væk... - Og så er jeg lidt i tvivl om det er inc. bedøvelse (men det er jeg næsten sikker på)

Mine forældre har selv to hunde og den ene er lidt sær over for hanhunde, før i tiden da jeg kun havde tæver, passede mine forældre bare hundene der hjemme, men det er desværre ikke muligt nu. Min kat går slet ikke ude, han er kun inde kat, så han er også nød til at nogen er hos ham...

Håber du kunne bruge mit svar. Knus Pia.

Anmeld

1. marts 2010

heaven

Pia. skriver:

Hej søde...

Du må ikke hænge mig helt op på det men mener det er ca. 2500,- (plus-minus) men så er det også med albue-røntgen, man kan vist også få den hvor du kun tager bagpartiet, den er lidt billigere, men så vidt jeg ved dum at spare væk... - Og så er jeg lidt i tvivl om det er inc. bedøvelse (men det er jeg næsten sikker på)

Mine forældre har selv to hunde og den ene er lidt sær over for hanhunde, før i tiden da jeg kun havde tæver, passede mine forældre bare hundene der hjemme, men det er desværre ikke muligt nu. Min kat går slet ikke ude, han er kun inde kat, så han er også nød til at nogen er hos ham...

Håber du kunne bruge mit svar. Knus Pia.

Tak for svar..... ikke fordi prisen betyder noget, vi er nødt til at få taget de billeder nu er lidt bange for hvad de viser, men det må vi jo se....

Knuz Jannie

Anmeld

1. marts 2010

Pia.

heaven skriver:

Tak for svar..... ikke fordi prisen betyder noget, vi er nødt til at få taget de billeder nu er lidt bange for hvad de viser, men det må vi jo se....

Knuz Jannie

Uha, håber ikke det er noget slemt... skriv endelig... jeg lytter til hver en tid...

Stort knus...

Anmeld

1. marts 2010

heaven

Uha, håber ikke det er noget slemt... skriv endelig... jeg lytter til hver en tid...

Stort knus...

tror ikke det er slemt-slemt..... men hun halter for hurtigt for tit nu, så vi er nødt til at få det tjekket.... idag var jeg f.eks ude at gå med hende - vores vej er smal og sneskraberne har skrabet sne, så der er store høje bjerge...  nu er det jo tøvejr, og efter turen idag hvor hun jo synker i da sneen tør, halter hun.... og det var en tur på kun 20 min..... og 2 gange op og ned af vores trappe til 1-salen, så halter hun også.... så noget er under opsejling...

Jannie - og tak

Anmeld

1. marts 2010

Sisley

Jeg ville aldrig, aldrig, aldrig nogensinde aflevere min hund på internat eller pension. Hvis vi skal være væk i mere end 1 dags tid, er det kun mine forældre der bliver betroet opgaven at passe ham. Hvis vi taler et par timer eller en aften, har vi nogle andre der også "får lov". Det skal lige tilføjes at vores hund er halvblind og har rygproblemer, så han kræver lidt særlige hensyn, der næsten er for besværlige, at sætte "udenforstående" ind i - så er det bare meget nemmere, at det er nogen der i forvejen kender ham rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.