Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Emmaljunga, den var god til vores behov..
En Odder cecilia classic... Er rigtig glad for den
En Odder - og vi valgte den fordi vi fra flere havde hørt at er super nem at få ind og ud af bilen - og det er den vitterlig også:-)!
Derudover den jo dejlig enkel i designet og så holdbar at en evt nr 2 også kan få glæde af den
V har en emmaljunga big star supreme fra 2005... Vi købte den brugt at et vennepar til vores datter som er fra okt. 2007... Nu venter vi lillebror eller søster med termin 26 marts i år og vil bruge den igen da den fungere helt som den skal!!!
Rigtig dejlig vogn!
Sama skriver: Ja jeg har også tænkt på Odder.. de er bare så pokkers dyre.. men rigtig fine
Ja jeg har også tænkt på Odder.. de er bare så pokkers dyre.. men rigtig fine
Vi var så heldige, at min mor og far ville give os en hel pakke, så vi fik både vogn, taske, regnslag m.m. - det sagde vi bestemt ikke nej til
Tror faktisk hun fik den på et rigtig godt tilbud med det hele.
Også en Oddervogn her, den er fra 2004. Den har holdt til to børn uden problemer, er stadig fin og flot, jeg passer også godt på den....
Jeg ville aldrig vælge andet end Odder, det er bare en fantastisk barnevogn:-)
2 X Odder - den ene med alm. sort stel, den anden med x-dream stel, og fast kaleche på begge!
Super lækre vogne jeg aldrig ville bytte for nogen anden vogn!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128