Hvilken barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Josesmor

Ganske kort

Hvad hedder din barnevogn??

Er du glad for den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

frk Jensen

Sama skriver:

Ganske kort

Er du glad for den??

Jeg har en emmaljunga... Modellen fra 08, den er super fin. Jeg er MEGET glad for min vogn, og bruger den hver dag.

Anmeld

1. marts 2010

Valle81

Har denne her:0)

https://www.baby.dk/debat/40151pi1/ordet-er-frit/saa-er-barnevognen-sat-i-stand0.aspx

Ikke særlig praktisk, men vi er så MEGA glade for den:0) Vi er ikke afhængige af at den skal kunne pakkes ud ig ind af bil dagligt, så vi har valgt rent ud fra hvad vi bare synes var smukt:0)

Knus

Anmeld

1. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Sama skriver:

Ganske kort

Er du glad for den??

Vi har så aldrig haft en barnevogn...

Men købte i stedet for en Emmaljunga Cerox 360' og en voksi.

Aldrig været mere tilfreds, vi brugte den også på barsels afd og da vi havde basen til stellet - kunne vi sætte autostol direkte derpå.

Anmeld

1. marts 2010

XXSS

Oddervogn fra 09 - rigtig fin vogn og vi har været rigtig glade for den

Anmeld

1. marts 2010

Josesmor

Tanja78 skriver:

Oddervogn fra 09 - rigtig fin vogn og vi har været rigtig glade for den

Ja jeg har også tænkt på Odder.. de er bare så pokkers dyre.. men rigtig fine

Anmeld

1. marts 2010

JulieE

Vi havde en Basson grande. Ganske udemærket vogn sådan i mellem prisklasssen  Den holdt til 2 børn uden det mindste og blev solgt videre da vi var færdige med den.

Skulle vi have barn nr 3 ville jeg helt sikkert vælge en brio. De laver nogle rigtig lækre vogn med teleskop styr. Det passer meget bedre til vores behov end knækstyret, da min mand er 20 cm højere end jeg

Mange hilsner

Julie

Anmeld

1. marts 2010

Josesmor

Valle81 skriver:

Har denne her:0)

https://www.baby.dk/debat/40151pi1/ordet-er-frit/saa-er-barnevognen-sat-i-stand0.aspx

Ikke særlig praktisk, men vi er så MEGA glade for den:0) Vi er ikke afhængige af at den skal kunne pakkes ud ig ind af bil dagligt, så vi har valgt rent ud fra hvad vi bare synes var smukt:0)

Knus

he he.. Ja den er jo rigtig gammeldaws ;9 RIGTIG FIN

Anmeld

1. marts 2010

Muffinmus

2 x ODDER hardtop:-) Og elsker dem stadig efter flere år...

Ville adlrig selv vælge en anden barnevogn. DE er skide fede, holder kanont og ja, er bare pjattet med begge mine endnu

Har også en Bilkavogn der er brugt i dp kun, kæft det er da alle tiders lortevogn. Kan kun bruges til at sove i, vil sgu ikke vise mig i byen med det rustne knirkende skrammel.

Og ja, de gamle Silvere er da flotte, men for filan der er ingen fjedring i for barnet så er skod at køre i på alle måder. Synes de er lækre i udseende, men møg at køre med især for barnet.Så skal den ikke køre, men bare stå er det da bestemt  en mulighed, men ikke en jeg nogensinde ville vælge til mit barn.

Anmeld

1. marts 2010

Josesmor

MariaE skriver:

2 x ODDER hardtop:-) Og elsker dem stadig efter flere år...

Ville adlrig selv vælge en anden barnevogn. DE er skide fede, holder kanont og ja, er bare pjattet med begge mine endnu

Har også en Bilkavogn der er brugt i dp kun, kæft det er da alle tiders lortevogn. Kan kun bruges til at sove i, vil sgu ikke vise mig i byen med det rustne knirkende skrammel.

Og ja, de gamle Silvere er da flotte, men for filan der er ingen fjedring i for barnet så er skod at køre i på alle måder. Synes de er lækre i udseende, men møg at køre med især for barnet.Så skal den ikke køre, men bare stå er det da bestemt  en mulighed, men ikke en jeg nogensinde ville vælge til mit barn.

he he alletides lorte vogn 

Jeg er nok også til kvalitet og en praktisk vogn.. Men er i tvivl om der er meget forskel på kvalien på Emma J og Odder.. ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.