Fisk = Strøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

4xGreve

Vi overvejer at give min datter fisk da det skulle have en beroligende efekt på børn også lyder mit spørgsmål er de dyre i strøm for der er jo vand/ilt pumpen der køre 24/7 også er der lyset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

frk Jensen

WiitrioeN skriver:

Vi overvejer at give min datter fisk da det skulle have en beroligende efekt på børn også lyder mit spørgsmål er de dyre i strøm for der er jo vand/ilt pumpen der køre 24/7 også er der lyset

Jeg har akvarie med 3 guldfisk og 2 skildpadder...

syns slet ikke jeg kan mærke på min el regning at jeg har det til at køre

Anmeld

1. marts 2010

4xGreve

BetinaMørk skriver:

Jeg har akvarie med 3 guldfisk og 2 skildpadder...

syns slet ikke jeg kan mærke på min el regning at jeg har det til at køre

hehe skildpader, ihh det var da en god idé men er de ikke dyre? vi regner med at skal have max. 20 gubbier i forskellige farver self.

Grunden til at jeg tænker el er at vi lige har fået en ekstre regning på el ind af døren på over 2000kr  så det må helst ikke have noget at sige på el regningen

Tror du på det har en beroligende efekt på børn??

Anmeld

1. marts 2010

frk Jensen

WiitrioeN skriver:

hehe skildpader, ihh det var da en god idé men er de ikke dyre? vi regner med at skal have max. 20 gubbier i forskellige farver self.

Grunden til at jeg tænker el er at vi lige har fået en ekstre regning på el ind af døren på over 2000kr  så det må helst ikke have noget at sige på el regningen

Jeg ved ikk om de har en beroligende effekt på børn, men skal hun have det på værelset eller?

Marcus syns det er mega sjovt at stå og hamre på ruden ind til dem.

Men skulle jeg vælge, så havde jeg kun fisk. Mine skildpadder er oprindeligt min lillebrors, men jeg er babysitter for dem mens han er på efterskole. De sviner en hel del og vandet skal skiftes ret ofte.

Skod med en ekstra el regning, det er Så træls og meget sure penge at skal af med..

hov gubbiér former sig jo ret ofte, så du lige ved det..

Anmeld

1. marts 2010

A.

WiitrioeN skriver:

beroligende efekt hmm det tro jeg ikke for mathinus er vild med sine fisk så han peljer hoppe danse osv for vise hvordan fisk svømmer hehe..men ellers elsker han kigge på dem

Anmeld

1. marts 2010

4xGreve

BetinaMørk skriver:

Jeg ved ikk om de har en beroligende effekt på børn, men skal hun have det på værelset eller?

Marcus syns det er mega sjovt at stå og hamre på ruden ind til dem.

Men skulle jeg vælge, så havde jeg kun fisk. Mine skildpadder er oprindeligt min lillebrors, men jeg er babysitter for dem mens han er på efterskole. De sviner en hel del og vandet skal skiftes ret ofte.

Skod med en ekstra el regning, det er Så træls og meget sure penge at skal af med..

hov gubbiér former sig jo ret ofte, så du lige ved det..

hehe okay det har jeg så ikke hørt men hehe så kan vi sælge dem vider hehe...

Okay troede ikke skildpader var så krævende??

ja det er mega surt så nu skal der spares også bliver mandens computer altså slukkede hver nat (selvom han tror den bliver syg af at være slukkede så meget ha ha)

Ja de skal stå inde på hendes værelse ca. ½ meter fra hendes fodende af sengen, det var ihvertfald det der var planen...

Anmeld

1. marts 2010

4xGreve

A. skriver:

beroligende efekt hmm det tro jeg ikke for mathinus er vild med sine fisk så han peljer hoppe danse osv for vise hvordan fisk svømmer hehe..men ellers elsker han kigge på dem

det var mere den der boblende vandlyd jeg tænkte på, det skulle have en beroligende efekt på børn har jeg hørt men ved ikke om det er en røver??

Anmeld

1. marts 2010

A.

WiitrioeN skriver:

det var mere den der boblende vandlyd jeg tænkte på, det skulle have en beroligende efekt på børn har jeg hørt men ved ikke om det er en røver??

vandlyd?? det flereste pumper siger ikke noget..så vil jeg hellere investere i en cd med beroligende musik af vadlyd eller fugler

Anmeld

1. marts 2010

frk Jensen

WiitrioeN skriver:

hehe okay det har jeg så ikke hørt men hehe så kan vi sælge dem vider hehe...

Okay troede ikke skildpader var så krævende??

ja det er mega surt så nu skal der spares også bliver mandens computer altså slukkede hver nat (selvom han tror den bliver syg af at være slukkede så meget ha ha)

Ja de skal stå inde på hendes værelse ca. ½ meter fra hendes fodende af sengen, det var ihvertfald det der var planen...

Altså de er ikke krævende som sådan. de skal bare have rent vand engang ca hver 3 uge.. og så mad!
Jeg har sårn en fin tænd sluk ur på mit, mega fint... så skal kun huske at give dem mad inden kl otte...

Anmeld

1. marts 2010

4xGreve

A. skriver:

vandlyd?? det flereste pumper siger ikke noget..så vil jeg hellere investere i en cd med beroligende musik af vadlyd eller fugler

det gør vi skam også hehe...

men det var bare at hvis det virkelig passede så vil vi købe fisk også fordi hun elsker fisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.