tvillinger WHAT??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Vial

For pokker da! Stort dobbelt tillykke :-) Kender virkelig godt følelsen af at være så nervøs og så bliver helt paf over, at der er to! Jeg brød også tudende sammen på briksen. Wauv, det er stort. Kunne de sige noget om en eller tveægget? Det er lettest at se, nu mindre de er. Hvad med terminen, har du fået den? Knus fra en anden tvillinggravid :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Betina&Mathias

Wow... Fantastisk

STORT tillykke herfra 

Anmeld

1. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malou Vilma Nørgaard skriver:

Okey starter lige fra starten af..

Igår fik jeg nogle mærkelige smerte i maven, som jeg ikke kunne genkende.. så jeg ringede til vagtlægen .. han sagde jeg skulle komme med det samme, og det gjorde jeg så.. han sagde så jeg skulle ringe til min læge, og jeg fik så en bestilling til en scanning.. som jeg skulle til idag..

da jeg så lå der på briksen (og var så skide nærvøs) , smilede hende der scannede mig og sagde der er ingen ting i vejen.. og jeg blev så helt vildt lettede.. pyyha.. jeg kiggede så på skærmen, og jaa så kunne jeg lige pludselig se to sorte prikker.. hmm.. jeg kiggede så på mathias og han havde tåre i øjende.. jeg kiggede så på hende og ságde er der 2??!! hun sagde så ja det kan du godt regne med.. så begyndte jeg at tude.. ... og hun spurgte så om jeg var ked af det.. meen nææh.. det var glædes tåre også fra mathias af.. da vi så kom hjem skulle jeg lige sluge den , 2 Stks plus malou.. ja det blir sgu hårdt!!!  men er sikker på vi nok skal klare det.. ..

så ringede jeg til min moar og hun brød også bare sammen, det var fantastisk..

er godt noget nervøs , for det hele, mere end før.. men er ret sikker på vi nok skla klare den..

ja ville bare lige fortælle den her KÆMPE begivendehed..

mange knus cille med tvillinger!!

Må indrømme at jeg knækkede sammen i et kæmpe grin da jeg læste dit indlæg!

For fanden da, smukke! Den ene overraskelse efter den anden

Stort tillykke med BEGGE de to spirer!

Selvfølgelig skal I nok klare det

kæmpe krammer!!!!

Anmeld

2. marts 2010

Malou Vilma Nørgaard

åh altså sidder lige og tuder lidt her for mig selv..

hvor er i bare søde, smukke, fantastisk og dejlige.. mange tusind taak for jeres søde ord.. og er glad for dem ALLE ...

ja må sige jeg grinte lidt ved nogle af jeres kommentare, for seriøst hvor er det bare typisk mig .. og hvor har jeg dog bare været igennem alle følelser i følelses registret..   på meget kort tid...

og ja, må sige det kan godt være min mor græd, men hun grinte sgu også hehe.. hun udbrød bare, JA SELF DET KUNNE JEG DA HAVDE SAGT MIG SELV, NÅR DET ER DIG!

altså hende der damen sagde jeg var i uge 5+3.. så lidt længere end jeg regnede med.. og de er skulle gerne være enæggede

og ja så kan jeg jo bare se frem til at komme til at ligne en der har slugt en fjernsyn som søde kama så sjovt har sagt det

og ja, når jeg er lidt længere henne skal der nok komme billeder..

mange knus cille med 2 bebser i maven

Anmeld

2. marts 2010

ooo

Hvor er det bare vildt!

Tænk at der er to små babyer inde i din mave (okay, kun to små prikker so far, men...)

Metha.

Anmeld

2. marts 2010

lotte32

Ej hvor sejt  STORT DOBBELT tillykke med prikkerne er sikker på at det til tider bliver hårdt, men også sikker på at det bliver helt fantastisk vidunderligt, og sikke en glæde de alle tre får af hinanden endnu engang tillykke

Anmeld

2. marts 2010

Ranarupta

Cille, hvor er det bare sindssygt vildt!! Og ikke mindst fantastisk!

Tænk, at lille smukke Malou skal være storesøster til to små bøffer...

Et kæmpe tillykke med tvillingerne!

Anmeld

2. marts 2010

Kruse90

ihh tillykke
Var det planglagt at i skulle have en mere, som så blev til to

Anmeld

2. marts 2010

RumlesMor

ChristinaS skriver:

TILLYKKE - hvor er det fantastisk, I må være overvældet på alle mulige måder.... Jeg er sikker på at man aldrig bliver tildelt mere end man kan håndtere!! Og du er en modig og sej kvinde - et fantastisk forbillede for både din datter og en masse andre mennesker.

Helt enig!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.