Okey starter lige fra starten af.. 
Igår fik jeg nogle mærkelige smerte i maven, som jeg ikke kunne genkende.. så jeg ringede til vagtlægen .. han sagde jeg skulle komme med det samme, og det gjorde jeg så.. han sagde så jeg skulle ringe til min læge, og jeg fik så en bestilling til en scanning.. som jeg skulle til idag..
da jeg så lå der på briksen (og var så skide nærvøs) , smilede hende der scannede mig og sagde der er ingen ting i vejen.. og jeg blev så helt vildt lettede.. pyyha.. jeg kiggede så på skærmen, og jaa så kunne jeg lige pludselig se to sorte prikker.. hmm.. jeg kiggede så på mathias og han havde tåre i øjende.. jeg kiggede så på hende og ságde er der 2??!! hun sagde så ja det kan du godt regne med.. så begyndte jeg at tude..
... og hun spurgte så om jeg var ked af det.. meen nææh.. det var glædes tåre også fra mathias af.. da vi så kom hjem skulle jeg lige sluge den , 2 Stks plus malou.. ja det blir sgu hårdt!!! men er sikker på vi nok skal klare det..
..
så ringede jeg til min moar og hun brød også bare sammen, det var fantastisk..
er godt noget nervøs , for det hele, mere end før.. men er ret sikker på vi nok skla klare den..
ja ville bare lige fortælle den her KÆMPE begivendehed..
mange knus cille med tvillinger!!
Anmeld