Graviditetsfotografering (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Ranarupta

Øv, kan ikke se dit fotoalbum...

Men dit profilbillede er smukt, så vil lige høre, hvilken fotograf, du har brugt og om det var dyrt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Vinker

Karo skriver:

For 14 dage siden var jeg til fotografering af maven, og nu har jeg endelig fået billederne. Jeg har lavet en mappe under min profil med mavebillederne som i er velkommen til at gå ind under. Billederne er godt nok ikke valideret endnu, men det bliver de nok. Ligger lige et billede her så i har lidt at se på indtil da.

Hold da op hvor ser du bare godt ud - det mener jeg virkelig! Du er rigtig smuk gravid! Og hvor er Marcus bare dejlig!

Dejligt at ha sådan nogle gode billeder som evige minder!

Anmeld

3. marts 2010

Karo

Ranarupta skriver:

Øv, kan ikke se dit fotoalbum...

Men dit profilbillede er smukt, så vil lige høre, hvilken fotograf, du har brugt og om det var dyrt?

Jeg har fået taget dem hos en fotograf der hedder Charlotte Hammer. Hun manglede modeler til gravid billeder, så hvis man ønskede at stille op så gjorde hun det gratis.

Når ida er født skal vi tilbage igen med hende og Marcus hvor hun igen skal have lavet nogle reklame billeder som vi så også får gratis.

Grunden til du ikke kan se albumet er at jeg i mine instillinger har sat det til det kun er mine venner der kan se dem. Så jeg tilføjer dig da lige som ven

Anmeld

3. marts 2010

Ranarupta

Karo skriver:

Jeg har fået taget dem hos en fotograf der hedder Charlotte Hammer. Hun manglede modeler til gravid billeder, så hvis man ønskede at stille op så gjorde hun det gratis.

Når ida er født skal vi tilbage igen med hende og Marcus hvor hun igen skal have lavet nogle reklame billeder som vi så også får gratis.

Grunden til du ikke kan se albumet er at jeg i mine instillinger har sat det til det kun er mine venner der kan se dem. Så jeg tilføjer dig da lige som ven

Ok, hende vil jeg bestemt undersøge. Det er et virkelig smukt billede af dig!

Og tak - glæder mig til at se dine billeder

Anmeld

3. marts 2010

Ida.

Wauw hvor er du bare SMUK - det er virkelig nogle flotte billeder af en smuk gravid kvinde

Anmeld

3. marts 2010

lion

Hvor er dit profilbilledet bare flot.

Nu glæder jeg mig endnu mere. Jeg skal nemlig af hende ha taget billeder af Julius og Cassandra her i næste uge.

Anmeld

3. marts 2010

Karo

lion skriver:

Hvor er dit profilbilledet bare flot.

Nu glæder jeg mig endnu mere. Jeg skal nemlig af hende ha taget billeder af Julius og Cassandra her i næste uge.

Hun er rigtig sød Helene, så du kan roligt glæde dig. Og hun tager nogle helt fantasktisk billeder.

Når Ida er kommet til verden skal jeg også ind med Marcus og Ida og have taget en serie af billeder, og jeg glæder mig også rigtigt meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.