Graviditetsfotografering (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Karo

For 14 dage siden var jeg til fotografering af maven, og nu har jeg endelig fået billederne. Jeg har lavet en mappe under min profil med mavebillederne som i er velkommen til at gå ind under. Billederne er godt nok ikke valideret endnu, men det bliver de nok. Ligger lige et billede her så i har lidt at se på indtil da.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

JustAnotherName

Waow    Det er ualmindeligt smukt!!!!
Jeg vil gerne se de andre billeder også..... Du er vildt flot gravid! 

Anmeld

1. marts 2010

Karo

Nu er de valideret, så nu skulle i kunne se dem, hvis i altså har lyst.

Anmeld

1. marts 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Waow    Det er ualmindeligt smukt!!!!
Jeg vil gerne se de andre billeder også..... Du er vildt flot gravid! 

Mange tak

Og mange tak for de fine ord til billederne, bliver jo helt flov.

Anmeld

1. marts 2010

msax

WAUW - hvor er du lækker.

Er helt vild med de billeder, hvor du har noget hvidt om benene. Og er lidt nysgerrig  - hvad er det du har om benene?

Jeg gad godt det var mig der havde været så lang henne, at jeg kunne være blevet fotograferet.

Anmeld

1. marts 2010

Karo

msax skriver:

WAUW - hvor er du lækker.

Er helt vild med de billeder, hvor du har noget hvidt om benene. Og er lidt nysgerrig  - hvad er det du har om benene?

Jeg gad godt det var mig der havde været så lang henne, at jeg kunne være blevet fotograferet.

Mange tak. Jeg syndes også selv de er blevet rigtig gode.

Det hvid er er noget gennemsigtigt hvis stof som fotografen havde liggende. Hun havde denne ide at svøbe mig ind i det, og jeg syndes faktisk de er blevet rigtig gode. Hun tog 147 billeder, men jeg har kun lagtde bedst ind.

Jeg kan helt klart anbefale hende hvis du senere skal have taget billeder af mavsen

Anmeld

1. marts 2010

anna-jonas

Så smuk, så smuk...................åhhhh............jeg svømmer helt væk i skrukhed.

Anmeld

1. marts 2010

Jules

Rigtig smukke billeder

Anmeld

1. marts 2010

Karo

Hvor er i bare søde

Her går jeg og føler mig lidt som en flodhest, og selv om Martin siger jeg er smuk (det skal han jo sige) så kan jeg ikke lade være med at syndes at jeg har set bedre dage. Så det varmer, og er rigtigt dejligt med alle de dejlige kommentarer fra jer alle

Anmeld

2. marts 2010

Dictes mor

Det er simpelthen bare nogle flotte billeder. Wow siger jeg bare, du ser jo strålende ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.