En sørgelig første dag i børnehave....:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Dictes mor

Åh nej dog, jeg begynder næsten at hyperventilere ved tanken... Det er dog grusomt! Sikke en tanke, den er jo ikke til at holde ud. Det gør helt ondt i hjertet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Honningblomst

Majastina skriver:

Åh nej dog, jeg begynder næsten at hyperventilere ved tanken... Det er dog grusomt! Sikke en tanke, den er jo ikke til at holde ud. Det gør helt ondt i hjertet...

Ja, det var virkelig skrækkeligt og så at se den lille dreng-...han forstår jo ikke rigtigt hvad det er, men de ting han sagde og han sad bare der...han måtte hente sin sut og bamse hvis han havde brug for den, sagde pædagogen og han nikkede bare alvorligt...jeg kunne virkelig ikke holde tårene tilbage...

Anmeld

1. marts 2010

Dictes mor

Eva skriver:

Ja, det var virkelig skrækkeligt og så at se den lille dreng-...han forstår jo ikke rigtigt hvad det er, men de ting han sagde og han sad bare der...han måtte hente sin sut og bamse hvis han havde brug for den, sagde pædagogen og han nikkede bare alvorligt...jeg kunne virkelig ikke holde tårene tilbage...

Det kan jeg godt forstå, jeg kæmper med tårerne ligenu, og jeg var der ikke engang... bare det du skrev med, at han sagde, min far er en stjerne nu... Åh gud, hvis ikke det knuser ens hjerte, så ved jeg snart ikke. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på den stakkels stakkels mor...

Anmeld

1. marts 2010

Honningblomst

Majastina skriver:

Det kan jeg godt forstå, jeg kæmper med tårerne ligenu, og jeg var der ikke engang... bare det du skrev med, at han sagde, min far er en stjerne nu... Åh gud, hvis ikke det knuser ens hjerte, så ved jeg snart ikke. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på den stakkels stakkels mor...

Ja, netop..den bemærkning den gik lige ind...tænk at skulle få kendskab til døden så tæt på, i så ung en alder..

Ja, moderen, der pludselig er enlig mor til tre små børn og skal sørge og støtte på samme tid...håber de har et netværk til at passe på dem og støtte op...for den er godt nok slem.

Anmeld

1. marts 2010

Miamaja

Eva skriver:

Ja, det er altså en hård en....men sad så også at tænke at selvom man jo aldrig kan vide hvem det rammer, så øges risikoen da med alderen og at få børn efter de 40 år er skisme ikke optimalt i min verden..men ja, man kan jo ikke gardere sig mod alt. Skulle jeg dø 44 år gammel, så ville mine unger være 13, 16 og 22 år...så er de da sendt godt på vej i hvert fald..

saadan kan man desvaerre ikke gardere sig ved at taenke. folk dor ligesaa ofte, tidligere end 44 aar af et vaeld af aarsager.

Tragisk er det, men det sker hele tiden for mange familier, saa det bedste er at leve livet fuldt ud en dag af gangen, for man kan aldrig vide sig sikker uanset hvor ung man faar sine born.

Anmeld

1. marts 2010

Diana...

ØV stakkels børn, familie og faren :( Hvor er det skrækkeligt, jeg får en hel knude i maven :( 

Og synd det lige ramte ind med den dag din søn skulle starte :( 

Håber han får en bedre dag i morgen.

Kram

Anmeld

3. marts 2010

Pia.

så frygteligt... puha... hvor er uhyggeligt at det bare kan ske sådan uden varsel...

Man må prise sig lykkelig for hver dag, der går...

Giv dine børn og Rasmus et knus fra mig, og sig de alle 4 skal give dig et tilbage, det fortjener I oven på sådan en oplevelse...

Anmeld

3. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

så frygteligt... puha... hvor er uhyggeligt at det bare kan ske sådan uden varsel...

Man må prise sig lykkelig for hver dag, der går...

Giv dine børn og Rasmus et knus fra mig, og sig de alle 4 skal give dig et tilbage, det fortjener I oven på sådan en oplevelse...

Ja, du har så ret...man skal virkelig være glad for hver en dag..og tak søde...sender et knus tilbage til jer alle fem.. :*

Håber alt er ok hos jer...

Knsu til dig..

Anmeld

3. marts 2010

Mette-Marie

Miamaja skriver:

saadan kan man desvaerre ikke gardere sig ved at taenke. folk dor ligesaa ofte, tidligere end 44 aar af et vaeld af aarsager.

Tragisk er det, men det sker hele tiden for mange familier, saa det bedste er at leve livet fuldt ud en dag af gangen, for man kan aldrig vide sig sikker uanset hvor ung man faar sine born.

Hvor er jeg bare enig!

Anmeld

3. marts 2010

Honningblomst

Jo ældre man er jo større risiko for blodpropper og andre sygdomme...selvfølgelig spiller andre faktorer også ind, men stadig er der altså en større risiko for at dø fra sine børn når de er små, hvis man får dem sent...det er da vidst ikke noget nyt.

Men ja, der er da en risiko for alle...

Miamaja skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.