Hvor opbevarer i rengøringsmiddler ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Pige2009

Alle mine står i et køkkenskab, jeg faktisk dårligt selv kan nå, men det er mest tilfældigt, og ikke fordi jeg som sådan har tænkt over at få det væk fra børnehøjde.

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Muffinmus

De står i et skab oven over vores store radiatorer...1,7 meter over gulvet

Anmeld

1. marts 2010

Skouboe

Herhjemme står det hele i gangen i på øverste hylde.

En af mine bedste barndomsveninder var lige ved at miste sin søn sidste år, fordi hun havde overset lampeolien. Han drak af den og endte med en kemisk lungebetændelse og har nu så meget arvæv på lungerne at han her næsten 1½ år senere stadig får ilt...

Efter det er jeg blevet en anelse paranoid... Det er for sent at flytte det når uheldet er sket.

Anmeld

1. marts 2010

otlitrom

Herhjemme er der ingen børn -endnu. Men det hele står i et høj-skab i køkkenet, så højt at knapt jeg kan nå det Jeg er 164 +-, men det er manden på 190 der gemmer det a vejen

Jeg har stor respekt for især sæbe til opvask. Der skete en ulykke i familien nogle år tilbage, hvor det gik gruelig galt...

Anmeld

1. marts 2010

LinLin

De står i skabet under vasken i køkkenet - lågen er børnesikret!!! (har den været siden han kunne kravle!!!)

Anmeld

1. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vores står i en foldekasse på øverste hylde på en reol i bryggerset - faktisk så højt oppe at jeg skal bruge en skammel for at nå det (har sat røv for tidligt)

Anmeld

1. marts 2010

Tkcuf

De står i det høje skab på badeværelset Det gjorde de også før vi fik barn.

Anmeld

1. marts 2010

Anja

Alle rengøringsmidler og vaskepulver står i et overskab i bryggerset. Tør ikke have det stående i børnehøjde.

Anmeld

2. marts 2010

JonTri

Det står der hvor det altid har stået... under vasken og wc rens ved siden af toilettet... Han går godt nok i skabe, men rører det ikke... klorin, rensebenzin mm står i kælderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.