Hvor opbevarer i rengøringsmiddler ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Karo

Efter at ha haft min mor på nakken i et stykke tid, fik vi i weekenden flyttet vores rengøringsmiddler, så de nu står i en højde hvor vores søn ikke kan få fat på dem i stedet for under vasken. Det var egenligt ikke noget jeg havde tænkt over var farligt, men efter hun fortalte om hvor farligt det kunne være, har vi så fået det flyttet. Det er egentligt lidt mærkeligt, for Marcus var knap født, før jeg købte et skab til alt vores medicin, da jeg ville have dette væk fra børne højde.

Med hvad med jer, hvor står jeres rengøringsmiddler, og syndes i at det er et problem at have det stående så de små poder kan nå det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Honningblomst

Ja, for mig er rengøringsmidler på lige fod med medicin.,...det står øverst oppe i mit spisekammer...faktisk er opvasketabs noget af det giftigste....puha, ville aldrig turde have noget af det stående fremme.

Knus Eva...

Anmeld

1. marts 2010

9510

Mit står på den øverste hylde i et højskab, langt væk fra små børn..

Anmeld

1. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har et højskab hvor støvsugere mm er i og på den ene hylde (1,60 over gulvet) står alle de farlige ting og opvaske taps.

Vi har ligeledes taget alle de skarpe og farlige knive og lagt dem i en kurv og sat dem ovenpå køleskabet. I stedet ligge der nu grydeske'er mm.

Men han gidder slet ikke gå i skabe, jo når han hjælper med at sætte gryder - låg - skåle på plads fra opvaskemaskinen.

Anmeld

1. marts 2010

Karo

Eva skriver:

Ja, for mig er rengøringsmidler på lige fod med medicin.,...det står øverst oppe i mit spisekammer...faktisk er opvasketabs noget af det giftigste....puha, ville aldrig turde have noget af det stående fremme.

Knus Eva...

Ja, opvasketabsne er også flyttet sammen med resten i skabet. Jeg tænker også lidt at de minder lidt om karameller (da de er pakket ind) og de derfor kan være meget spændende.

Anmeld

1. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I samme skab som skraldespanden i køkkenet, og i skabene under vasken på badeværelset... Jah ok, de skal babysikres kan jeg godt høre... Men for filan - det må blive når ungen er poppet ud af mig

Anmeld

1. marts 2010

Honningblomst

Karo skriver:

Ja, opvasketabsne er også flyttet sammen med resten i skabet. Jeg tænker også lidt at de minder lidt om karameller (da de er pakket ind) og de derfor kan være meget spændende.

Præcis...de ætser så bare det hele inde i barnet...

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

vores står højt oppe i et skab i baggangen. toilet rens mm. står dog på badeværelserne, væk fra nå højde. og tabs står langt inde på køkkenbordet.

Anmeld

1. marts 2010

Karo

Rosa skriver:

I samme skab som skraldespanden i køkkenet, og i skabene under vasken på badeværelset... Jah ok, de skal babysikres kan jeg godt høre... Men for filan - det må blive når ungen er poppet ud af mig

Nej, det er jo ikke helt nødvendigt inden den er kommet ud.

Men jeg tænkte bare om jeg var den eneste der ikke havde tænkt over det.

Anmeld

1. marts 2010

Corn

Opvasketabs står på øverste hylde i overskab i køkkenet...

Alt andet rengørings-hejs står på tophylde på badeværelset...

Og ja, opvasketabs er det rene gift, har en kammerat der næsten får et hysterisk anfald, hvis han ser en gravid røre ved en af dem, uden indpakningen. Han har arbejdet med opløsningsmidler i snart 30 år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.