Carla siger mor!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Aaaaae,nu må jeg sige noget sødt igenHvor ER hun dygtig,lille Carla,hold da op.Og mor må være så superstolt.Jeg kan slet ikke forestille mig det...Alexander er lige begyndt at kramme,nysse og vinke og jeg SMELTER når han gør det

Giv lige hende Super Carla en kæmpe nysser fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Hvor er du heldig, søde Michella................det er jo meget sværere at sige mor, end f.eks far. Tillykke med det..............er du ikke rørt???

Ingen af mine har sagt mor, som det første ord. Jonas sagde Ta'tor (traktor) og far, Anna sagde vist far, og Ida har sagt Mam-mam og hej.

Knus Mette

Jo jeg ER meget rørt og VILDT stolt over det. Hun er bare min lille guldklump altså!!! Det er bare dejligt at høre hende sige noget. Samtidig er hun begyndt at nulre sit ansigt imod vores. Det er så skønt. Man kan virkelig mærke at hun holder af os nu. Ikke fordi jeg ikke har kunne mærke det før for hun smiler det største smil til os og griner, men det at hun fysisk gør noget ved os er super dejligt!

Anmeld

2. marts 2010

Barbamama

Aaaaae,nu må jeg sige noget sødt igenHvor ER hun dygtig,lille Carla,hold da op.Og mor må være så superstolt.Jeg kan slet ikke forestille mig det...Alexander er lige begyndt at kramme,nysse og vinke og jeg SMELTER når han gør det

Giv lige hende Super Carla en kæmpe nysser fra mig

Igen må jeg sige det: Du er bare så sød altså! Tak!

Jeg skal nok mysse hende fra dig indimellem alle de kys jeg giver hende. He he. Og det må bare være dejligt at få kys igen. Carla gør nogle gange som om tror jeg. For nogle gange åbner hun munden helt og lægger den ind på min arm eller ben. He he. Hvis jeg siger til hende "må mor få et mys?" så lægger hun hovedet hen til mig og så kysser jeg hende. Det er vildt sødt! Glæder mig til hun kan mysse mig. Hi hi

Anmeld

2. marts 2010

oo

altså nu kan jeg jo huske hvor KÆMPE stort jeg syntes det var da min Carla sagde Moster Trine, så det må ha været KÆMPEKOLLOSALTFANTASTISK stort at få et smilende MOR  de der Carla'er har noget med charmen

Anmeld

3. marts 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

altså nu kan jeg jo huske hvor KÆMPE stort jeg syntes det var da min Carla sagde Moster Trine, så det må ha været KÆMPEKOLLOSALTFANTASTISK stort at få et smilende MOR  de der Carla'er har noget med charmen

Ja jeg er også helt sikker på at der ligger noget godt i det navn. Hi hi

Jeg har bare gået og ventet på at hun ville sige det igen og fa jeg så hentede hende i dagplejen i dag fortalte dagplejemoderen at hun havde sagt det nogle gange i dag.... Arh helt ærligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.