Carla siger mor!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Barbamama

Den er sgu god nok!!!! Vi troede jo mere eller mindre det var et uheld at hun sagde mor den ene dag da Casper kom hjem, men så da hun vågnede søndag morgen sagde hun mor TO GANGE!!!! Så tændte jeg lyset og så lå min smukke lille pige og smilede op til mig. Hun er bare så dejlig!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Vinker

michella80 skriver:

Den er sgu god nok!!!! Vi troede jo mere eller mindre det var et uheld at hun sagde mor den ene dag da Casper kom hjem, men så da hun vågnede søndag morgen sagde hun mor TO GANGE!!!! Så tændte jeg lyset og så lå min smukke lille pige og smilede op til mig. Hun er bare så dejlig!!!!!!!!!!!!!!

Ååååh hvor FANTASTISK - Hvor er det dejligt at høre. Dygtige dejlige Carla-pigen. Så kan man da ikke andet end at smelte!

Herhjemme synes jeg stadig ikke Niklas Emil siger mor eller far, men tilgengæld siger han vildt mange andre ord. De kommer bare væltede hele tiden.

Anmeld

1. marts 2010

Karo

michella80 skriver:

Nej hvor er det dog dejligt

Og hvor er hun dog hurtigt til at tale, hende Carla pigen.

Anmeld

1. marts 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

tillykke sgu da!

Anmeld

1. marts 2010

Jules

michella80 skriver:

Hvor dejligt Glæder mig til at høre det ord fra Viktors mund :)

Anmeld

1. marts 2010

JustAnotherName

Åh det er fryd at høre det ord. MOR!
Det kan man nok aldrig få FOR meget af 
Selvom det kan være meget i perioder, når først de har lært at sige det

Det er næsten et ligeså stærkt, kærligt og betydningsfuld ord, som "jeg elsker dig" ....eller ihvertfald dét der kommer lige efter 

Anmeld

1. marts 2010

TbCp

Jamen hun ER jo SUPER CARLA

Anmeld

1. marts 2010

Barbamama

Ja hun ER virkelig en SUPER Carla! Jeg er sgu da SKIDE stolt!!!! Nu vil jeg bare høre det hele tiden. Jeg er MOR!!!! Jubiiiii

Det er vidst det skønneste ord i verden, men ja når hun bliver større og siger: mor.....mor....mooooooaaar..... så kan det godt være det bliver lidt.....

Anmeld

1. marts 2010

Barbamama

Karo skriver:

Nej hvor er det dog dejligt

Og hvor er hun dog hurtigt til at tale, hende Carla pigen.

Det kommer sikkert fra moderen. Jeg snakker MEGET. He he.... Så hun skal jo begynde tidligt for at følge med. Hi hi

Anmeld

1. marts 2010

anna-jonas

Hvor er du heldig, søde Michella................det er jo meget sværere at sige mor, end f.eks far. Tillykke med det..............er du ikke rørt???

Ingen af mine har sagt mor, som det første ord. Jonas sagde Ta'tor (traktor) og far, Anna sagde vist far, og Ida har sagt Mam-mam og hej.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.