Barsel - hvad fik i tiden til at gå med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Lone Jakobsen

jeg var sygemeldt det meste af min graviditet.....men er ikke sikker på at du kan bruge mine råd til så meget....det var nemlig min 4. graviditet...så jeg havde en masse tid til at hygge med de store.

men ja, ellers planlagde jeg lidt til hver dag. oprydning i et rum, vindues pudsning, en lang hygge-shopping-tur, brunch i bilka med en veninde, en ekstra lang tur med hunden...åh jeg bliver helt salig når jeg tænker på den tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

TbCp

Rollo skriver:

Hej Piger..

Imorgen har jeg første rigtige barselsdag (1 mdr inden termin)

Mit spørgsmål lyder: Hvad fik i tiden til at gå med?? Vi er egentlig klar til lillepigen kommer og ALLE siger til mig at jeg bare skal slappe af, sove og nyde det så længe det varer, da man aldrig ved hvornår hun melder hendes ankomst....

Meen... Er det ikke også lidt kedeligt.. Hvad lavede I? Og har I nogle gode ideer I kan videregive?

Rollo 35+5

Jeg blev gift Det tog en del af min tid.... men det er jo nok ikke lige noget alle kan gøre

Ellers lavede jeg ikke ret meget andet end at slappe af, var sygemeldt fra uge 28 med risiko for for tidlig fødsel, så jeg skulle ikke risikere noget.

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Jeg blev gift Det tog en del af min tid.... men det er jo nok ikke lige noget alle kan gøre

Ellers lavede jeg ikke ret meget andet end at slappe af, var sygemeldt fra uge 28 med risiko for for tidlig fødsel, så jeg skulle ikke risikere noget.

he he...også her

Anmeld

1. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sørger for virkelig at få set mine venner så jeg har "lidt i banken" til når Jonathan pludselig tager alt mit overskud   Og så bruger jeg for mange penge på nettet på babykluns og andet udstyr, forstyrrer min kæreste som arbejder hjemmefra og lokker ham på afveje, er på baby.dk og arbejder hjemmefra.

Og sover... sover længe, prøver at sove til middag og går tidligt i seng...

Anmeld

1. marts 2010

Corn

Jeg fødte godt nok på min første barselsdag, da jeg ventede den første...

Med nr. to fik jeg gjort ovn ren, da jeg var overbevist om, at det fik jeg ikke tid til med to små børn, og den slags ting, som bare tager lidt tid...

Det rene redebyggeri...

Denne 3. gang er jeg allerede godt igang, selvom jeg er 22+...

Jeg er ved at ordne nyt legeværelse til de store, og så skal jeg have fundet ting/tøj/udstyr til lille...

Og med to unger på 5 og 3, så har jeg altid for lidt tid

Jeg går fra til ferie lige efter påske fortsætter med orlov fra 7. maj og så ankommer baby slut juni start juli.. Og så går tiden stærkt...

Anmeld

1. marts 2010

Pige2009

Jeg var en del sammen med min bedste veninde, som gik sygemeldt inden jeg fødte, og vi tog i biffen, så film, gnaskede slik og bare hyggede os rigtig meget og fik slappet en del af.

Derudover gik jeg ofte i babybutikker for at shoppe (selvom jeg egentlig havde alt!) og fantaserede om, hvordan det ville blive efter fødslen.

Mit råd er at få slappet af, for du ved aldrig, hvornår du føder, og jo mere frisk og veludhvilet inden fødslen går i gang, desto større overskud har du også under veerne, som kan vare et par dage.

K.h. Linda

K.h. Linda

Anmeld

1. marts 2010

Mor til L&S

Tak for jeres fif

Anmeld

1. marts 2010

LinLin

Jeg nåede at have 2½ uge, så kom ikke til det punkt hvor jeg kedede mig Og denne gang har jeg en søn på knapt 4 (når vi kommer til start på barsel), så jeg kommer vist heller ikke til det denne gang

Men: slap af, tag ud af huset og gør klar

Anmeld

2. marts 2010

Fyn

Min barsel er også lige begyndt. Jeg har netop bestilt en DVD for Yoga for Gravide - så kan der vel gå en time med det hver dag.

Ellers har jeg vilde planer om at nusse i haven - hvis frosten da bare ville forsvinde. Og så er der jo så mange ting, som bare har ligget for mit vedkommende. Jeg regner med at jeg får tid til det....Altså at få strikket lidt (lapper der skal syes til et babytæppe), ordnet fotoalbum, bagt den perfekte kage (og der må man jo øve sig), og gå lange ture.

God barsel! C.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.