Barsel - hvad fik i tiden til at gå med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.591 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Mor til L&S

Hej Piger..

Imorgen har jeg første rigtige barselsdag (1 mdr inden termin)

Mit spørgsmål lyder: Hvad fik i tiden til at gå med?? Vi er egentlig klar til lillepigen kommer og ALLE siger til mig at jeg bare skal slappe af, sove og nyde det så længe det varer, da man aldrig ved hvornår hun melder hendes ankomst....

Meen... Er det ikke også lidt kedeligt.. Hvad lavede I? Og har I nogle gode ideer I kan videregive?

Rollo 35+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ÅHHHHHHHHHH... Det er det BEDSTE at have barsel Det er super hyggeligt at have tid til at sy og nusse i haven og bage hver dag og nusse om baby.

Tage til kbh og hygge på en hverdag og sove længe

Det er så super skønt. Glæder mig helt vildt til næste gang

Anmeld

28. februar 2010

Christinahr

Jeg gik til babysvømning, i babybio, var i motionscenter, var sammen med min mødregruppe, var sammen med veninder der havde fridage, shoppede, havde dage hvor jeg sov længe og bare hyggede, jeg begyndte at sy en del osv.

Jeg synes dagende fløj afsted og elskede min barsel.

Anmeld

28. februar 2010

Mor til L&S

Christinahr skriver:

Jeg gik til babysvømning, i babybio, var i motionscenter, var sammen med min mødregruppe, var sammen med veninder der havde fridage, shoppede, havde dage hvor jeg sov længe og bare hyggede, jeg begyndte at sy en del osv.

Jeg synes dagende fløj afsted og elskede min barsel.

Lyder hyggeligt Men var mere tiden INDEN lillepigen ankommer jeg mente....

Anmeld

28. februar 2010

Mathilde

Jeg fik først barsel 3 uger før min termin, men det jeg brugte tiden på, var især at være her på baby.dk

Derudover er der jo altid ting der skal gøres i hjemmet og ellers læste jeg, nød vejret med en kryds og tværs (havde termin i juli hvor det var meget varmt), bagte brød og kage til fryseren til når vi kom hjem fra sygehuset og ja....jeg nød tiden og nød at have tid til at slappe af... Så nej jeg kedede mig slet ikke

Anmeld

28. februar 2010

Mor til L&S

Rollo skriver:

Hej Piger..

Imorgen har jeg første rigtige barselsdag (1 mdr inden termin)

Mit spørgsmål lyder: Hvad fik i tiden til at gå med?? Vi er egentlig klar til lillepigen kommer og ALLE siger til mig at jeg bare skal slappe af, sove og nyde det så længe det varer, da man aldrig ved hvornår hun melder hendes ankomst....

Meen... Er det ikke også lidt kedeligt.. Hvad lavede I? Og har I nogle gode ideer I kan videregive?

Rollo 35+5

Mener inden baby ankommer til verdenen

Anmeld

28. februar 2010

Christinahr

Rollo skriver:

Lyder hyggeligt Men var mere tiden INDEN lillepigen ankommer jeg mente....

Der gik jeg til gravidsvømning, måske lige sendt nok for dig. Så syede jeg en del til den lille, hang ud med veninder, havde mange dage i sofaen med film og dynen

Anmeld

28. februar 2010

MyBaby

Jeg arbejder indenfor det offentlige, så jeg er så heldig at have barsel 8 uger før fødsel. Jeg har nu haft barsel i tre uger. Jeg tænkte også inden tiden - helt ærlig, hvad skal jeg dog få tiden til at gå med! Men jeg må indrømme, at jeg faktisk har oplevet, at jeg lynhurtigt er kommet ned i gear, hvis man kan udtrykke det sådan!

Jeg sover lidt længere - nusser i huset og får lavet alle de ting, som jeg tænker, jeg ikke får tid til indenfor den nærmeste fremtid (fx. gøre køleskab, ovn osv. rent, fremkalde og sætte billeder i albums, fylde fryseren med nem mad, være sammen med familie og venner) Og så bruger jeg en del tid på sofaen med tv og baby.dk. Jeg får også gået nogle småture med hunden i løbet af dagen og nusser lidt om min kæreste, som jo måske kommer til at være i anden række snart

Så ja, for mig tog det ca. en lille uges tid og så var jeg afklimatiseret og nyder nu min barsel helt vildt! (Glæder mig dog efterhånden meget til den lille kommer )

Nina - som er sikker på, at du nok skal få tiden til at gå!

Anmeld

1. marts 2010

Mor til L&S

Er der ikke flere som vil dele med mig hvad i lavede den sidste mdr inden termin?

Eller bare kan komme med nogle gode ideer?

Anmeld

1. marts 2010

9510

Jeg blev sygemeldt allerede i April, ( Fødte 7. September)

Så jeg fik en hyggelig sommer herhjemme, fik ordnet en masse ting, til Babys ankomst, Gik på jagt i diverse genbrug i hele nordjylland

Så alt var klar til han skulle komme, de sidste 4 uger gik med at gøre hele hytten hoved ren, Og fik lavet mad til fryseren så vi ikke skulle tænke på det når vi havde bette.

Ellers hyggede jeg bare om Manden og den store tøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.