Tror i på det (Langt)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Michael healer

WiitrioeN skriver:

jeg tror på havd som helst, du kunne bilde mig ind der fløj en lysserød elefant udeforan vores vindue og jeg vil tro dig så JA jeg tror på det, og jeg tror på der er mere mellem himmel og jord...

Dengang vi boede på neo med Daniella oplevet vi også nogen uforklarlige ting, og vi viste at der jo var børn der var døde på den afd. men vi valgte at tro at det var en engel der passede på vores lille Engel Daniella og at det er takke værde dem at hun lever den dag idag (bla.) men jeg tror også på at så længe de er gode og man acp. dem så er de kun til glæde og gavn for så passer de vel på en på en eller anden måde men det kan godt ske det bare er mig der er kuk i kasketten, dog er jeg stadig lidt angst ved tanken om dem!!

Hvordan har du det selv med det??

Hej

Ja du har helt ret, de gode passer på os, og det jo en dejlig ting ;-)

De fleste der ikke er kommet over er nu heller ikke onde, men bare fustreret og forvirret, og det er ikke gået op for dem, at de ikke lever i den fysiske verden

mvh Michael

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

4xGreve

Michael healer skriver:

Hej

Ja du har helt ret, de gode passer på os, og det jo en dejlig ting ;-)

De fleste der ikke er kommet over er nu heller ikke onde, men bare fustreret og forvirret, og det er ikke gået op for dem, at de ikke lever i den fysiske verden

mvh Michael

dejligt at høre at jeg ikke er gået hen og blevet helt tosset i min tanke gang hehe...

Kan huske det var en af de ting jeg brugte som en positiv ting og som holdte modet oppe på mig og hvis jeg var langt nede gik jeg derhen hvor jeg oftes oplevet noget mærkeligt (kun om aften kom det) også fortalte jeg dem at nu gik det skidt at de måtte hjælpe mig holde en hånd over min datter og hjælpe hende med livet, hjælpe os for hun skulle overleve, at det fortjente hun sådan og bla bla bla og hver gang virket det utroligt nok, der gik ikke længe også var hun i bedering...

Tror sku jeg blev lidt småskør på det sygehus hehe

Anmeld

1. marts 2010

Kamelia

Jeg har set og hørt andre siden jeg var barn. Mit store problem er at jeg er tæt på panisk bange for det/dem.

Har i perioder måtte vende mig til det når de "flytter ind"! Men jeg bryder mig bestemt ikke om det. 

Vi havde en overgang een der stod i køkkenet om natten når jeg gik ned til ungerne hvis de var vågnet/kaldte, jeg fik et chok hver gang, men 7-9-13 så har det ikke været der længe. På det tidspunkt, hørte jeg det også gå rundt på bare fødder i køkkenet, både om aftenen og om natten. Jeg tror mine piger (desværre) har samme evner, for de var meget utrygge i den periode og hvis de skulle ned til os om natten spurtede de igennem køkkenet så det vækkede os! Jeg hørte flere gange den mellemste stoppe op uden for køkkenet, vente lidt og så spurte igennem og op i vores seng!

Men jeg har også set afdøde familiemedlemmer og mærket dem omkring os i særlige situationer og dem er jeg ikke bange for.

Så, JA der er vist ingen vej uden om, jeg er nød til at tro på det!

Ved ikke lige hvorfor de finder mig så interessant, når nu jeg er så bange!

Anmeld

1. marts 2010

Loggidut

helt klart...har svaret på lignende spørgsmål herinde mange gange...

og jeg gentager lige mig selv i ganske korte vendninger...

ja jeg har oplevet mange uforklarlige ting i vores gamle hus )vores familie har boet her gennem generationer)

desuden har jeg helt tydelige billeder fra min mors bisættelse, som ikke kan forklares, jeg har selv taget dem, ved hvor de kommer fra, og ved hvad de indeholder...

ja klart der findes mere mellem himmel og jord.

Jeg ved ikke om jeg tror på damens historier, men jeg tror på spøgelser...helt klart!

Anmeld

2. marts 2010

Michael healer

Kamelia skriver:

Jeg har set og hørt andre siden jeg var barn. Mit store problem er at jeg er tæt på panisk bange for det/dem.

Har i perioder måtte vende mig til det når de "flytter ind"! Men jeg bryder mig bestemt ikke om det. 

Vi havde en overgang een der stod i køkkenet om natten når jeg gik ned til ungerne hvis de var vågnet/kaldte, jeg fik et chok hver gang, men 7-9-13 så har det ikke været der længe. På det tidspunkt, hørte jeg det også gå rundt på bare fødder i køkkenet, både om aftenen og om natten. Jeg tror mine piger (desværre) har samme evner, for de var meget utrygge i den periode og hvis de skulle ned til os om natten spurtede de igennem køkkenet så det vækkede os! Jeg hørte flere gange den mellemste stoppe op uden for køkkenet, vente lidt og så spurte igennem og op i vores seng!

Men jeg har også set afdøde familiemedlemmer og mærket dem omkring os i særlige situationer og dem er jeg ikke bange for.

Så, JA der er vist ingen vej uden om, jeg er nød til at tro på det!

Ved ikke lige hvorfor de finder mig så interessant, når nu jeg er så bange!

Hej

Ud fra det du skriver, tror jeg at grunden til du oplever det, er netop fordi du skal blive fortrolig med det, og finde ud af, at det er ok at de komme og besøger dig.

Desuden tror jeg også du skal lære og styre det, det vil sige lære at åbne og lukke for det, da det jo er dig der bestemmer.

Hvad er det der gør forskellen på om det er en afdød familie medlem eller en fremmed, de er jo begge afdøde ?

Det er længe siden vedr. den der stod i køkkenet, stoppede efter du begyndte at tro på det, er har det ikke noget med det at gøre, for jeg tænkte det måske var en måde at de skulle bevises over for dig, at sjælen lever videre, men kan da være jeg tager fejl, var bare lige en tanke jeg fik.

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.