Tror i på det (Langt)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Anonym trådstarter

Min kærestes forældre bor ude på en lidt forfalden gammel gård, som der sker mange mærkelige og uforklarlige ting ude. Bl.a. høre hans søster tit når hun går i seng og slukker lyset høre hun en snorke uder sin seng og mange af hendes venner har bekræftet det, men det stopper når lyset tændes, hans mor har tit set skygger, man kan høre tunge fodtrin på loftet nogle gange og nogle billeder i en gang sidder skævt selvom man lige har rettet dem og der er en tydlig tempreturs forskel vil billederne og hundene gør og rejser hårene uden grund ud i det blå.

Min kæreste tror ikke helt på det selvom mig og ham selv har oplevet nået da vi boede hos hans forældre. Huset er pænt stort min kærestes værelse ligger for enden af huset med hans søskendes værelse omkring.. husets ende er ikke ved min kærestes værelse for der ligger en stald helt op til huset.. Men en nat mens min kæreste og jeg så film hørt vi at der blev banket i takt og tydligt på hans brors vindue inde ved siden af (Og det skal lige siges at for og komme om fra lillebrorens værelse udefra og om til de andre værelser skal man hele vejen uden om den lange lade), nå men stadig i takt var lyden rykket om til hans søsters vindue som ligger på den anden side af hans værelse og kom så til sidst stadig i takt over på vores vindue. min kæreste med kølle i hånden kiggede ud af gardinet men intet var der, jeg så en skygge da han vendte sig men der var stadig intet..

I fredags fortæller min svigermor så at de havde besøg af en clarvojant (Staves) som kunne gå rundt og fortælle der var en lille pige som var død af kræft og som ville lege med hans mindre søskende og hun var skyld i en masse sygdom som havde været, der var også en gammel dame der gik rundt inde i huset hun døde fordi hendes man havde kalt hende og han gik rundt uden for og kunne ikke komme ind pga hende..
Hun kunne også stå og sige til hans søster på 16 at hun godt kunne glemme alt om de tanker hun havde om graviditet, tatoo, flytte og giftes for det var hun ikke klar til, og at lillebror ikke skulle spytte på sin bedste ven og kalde pigerne i klassen luder hele tiden.. alt det passede og uden de havde sagt nået.. Til min svigermor blev der sagt hun nok ikke burde gå rundt med et blødene mavesår (hun har haft mange maveproblemer)..

Da de kom ned omkring min kærestes gamle værelse kunne hun sige at der var en der havde haft åndedrætsbesvær dernede omkring og ganske rigtigt, for kort efter min kæreste og hans familie var flyttet ind blev min kæreste indlagt med astma anfald..
Hun kunne også sige at min kæreste var dødsbillist og fartsbillist og at hvis han ikke havde mig som kæreste så ville han være død idag..

Alt det for en til og tænke lidt..

Men hvad siger i piger, tror i der er nået om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Unalisa

når du beskriver det sådan, så tror jeg godt på det ja

Anmeld

28. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ja jeg er sikker på der er mere mellem himmel og jord end man lige regner med. Har dog ikke oplevet noget selv, men jeg tror da at det nok skal passe det du skriver

Anmeld

1. marts 2010

Michael healer

Anonym skriver:

Min kærestes forældre bor ude på en lidt forfalden gammel gård, som der sker mange mærkelige og uforklarlige ting ude. Bl.a. høre hans søster tit når hun går i seng og slukker lyset høre hun en snorke uder sin seng og mange af hendes venner har bekræftet det, men det stopper når lyset tændes, hans mor har tit set skygger, man kan høre tunge fodtrin på loftet nogle gange og nogle billeder i en gang sidder skævt selvom man lige har rettet dem og der er en tydlig tempreturs forskel vil billederne og hundene gør og rejser hårene uden grund ud i det blå.

Min kæreste tror ikke helt på det selvom mig og ham selv har oplevet nået da vi boede hos hans forældre. Huset er pænt stort min kærestes værelse ligger for enden af huset med hans søskendes værelse omkring.. husets ende er ikke ved min kærestes værelse for der ligger en stald helt op til huset.. Men en nat mens min kæreste og jeg så film hørt vi at der blev banket i takt og tydligt på hans brors vindue inde ved siden af (Og det skal lige siges at for og komme om fra lillebrorens værelse udefra og om til de andre værelser skal man hele vejen uden om den lange lade), nå men stadig i takt var lyden rykket om til hans søsters vindue som ligger på den anden side af hans værelse og kom så til sidst stadig i takt over på vores vindue. min kæreste med kølle i hånden kiggede ud af gardinet men intet var der, jeg så en skygge da han vendte sig men der var stadig intet..

I fredags fortæller min svigermor så at de havde besøg af en clarvojant (Staves) som kunne gå rundt og fortælle der var en lille pige som var død af kræft og som ville lege med hans mindre søskende og hun var skyld i en masse sygdom som havde været, der var også en gammel dame der gik rundt inde i huset hun døde fordi hendes man havde kalt hende og han gik rundt uden for og kunne ikke komme ind pga hende..
Hun kunne også stå og sige til hans søster på 16 at hun godt kunne glemme alt om de tanker hun havde om graviditet, tatoo, flytte og giftes for det var hun ikke klar til, og at lillebror ikke skulle spytte på sin bedste ven og kalde pigerne i klassen luder hele tiden.. alt det passede og uden de havde sagt nået.. Til min svigermor blev der sagt hun nok ikke burde gå rundt med et blødene mavesår (hun har haft mange maveproblemer)..

Da de kom ned omkring min kærestes gamle værelse kunne hun sige at der var en der havde haft åndedrætsbesvær dernede omkring og ganske rigtigt, for kort efter min kæreste og hans familie var flyttet ind blev min kæreste indlagt med astma anfald..
Hun kunne også sige at min kæreste var dødsbillist og fartsbillist og at hvis han ikke havde mig som kæreste så ville han være død idag..

Hej

Ja jeg er helt sikker på der er noget om det, jeg har selv oplevet en del ting og sager.

Det er som regl forvirret og fortvilede sjæle, der ikke har fundet over på den anden side (ånde verden) , som så er her på jorden, indtil de bliver hjulpet over på den anden side, af f.eks. en Clairvoyant.

Fik clairvoyanten så hjulpet dem over ?

mvh Michael

Anmeld

1. marts 2010

Tkcuf

Hmm. Vi har selv været ude for nogen halv skumle uforklarlige ting- men slet ikk så skræmmende.. Men der er helt sikkert noget om det.. Fik hende damen sendt ånderne over på den anden side så?

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

Ja hun fik sendt manden og damen væk, men den lille
pige måtte blive et halvt års tid hvis hun ikke gjorde dem syge,
men så nået med at hun tilkaldte en dreng der var død af
kræft fra rigshospitalet for og passe på lillebroren..

Anmeld

1. marts 2010

sommersol

Jeg tror også der er meget mere mellem himmel og jord end man regner med. Jeg har aldrig selv oplevet noget, men jeg kender veninder der har.

Anmeld

1. marts 2010

Winnie

Anonym skriver:

Ja, jeg tror på den slags og det lyder som en dygtig clairvoyant der har været i huset. Tror du ikke selv på det?

Jeg har hørt trin på 1. salen i dette hus, når ingen er der oppe, men dette er også et meget gammelt hus. Har også oplevet andre ting.

Anmeld

1. marts 2010

4xGreve

jeg tror på havd som helst, du kunne bilde mig ind der fløj en lysserød elefant udeforan vores vindue og jeg vil tro dig så JA jeg tror på det, og jeg tror på der er mere mellem himmel og jord...

Dengang vi boede på neo med Daniella oplevet vi også nogen uforklarlige ting, og vi viste at der jo var børn der var døde på den afd. men vi valgte at tro at det var en engel der passede på vores lille Engel Daniella og at det er takke værde dem at hun lever den dag idag (bla.) men jeg tror også på at så længe de er gode og man acp. dem så er de kun til glæde og gavn for så passer de vel på en på en eller anden måde men det kan godt ske det bare er mig der er kuk i kasketten, dog er jeg stadig lidt angst ved tanken om dem!!

Hvordan har du det selv med det??

Anmeld

1. marts 2010

Malthesmoar

Argh...er alene hj bliver helt bange, virker spooky

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.