Sidste omgang i februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

MORJESPERSEN

Pernilleh skriver:

Ha,ha,der bliver delt ved madskålen

Dejlige tøser og dejlige hunde

Tak, pigerne elsker bare hundene... og de elsker at give dem deres mad, hvis de taber noget behøver jeg slet ikke at støvsuge det skal hundene nok klare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Jeg kan desværre ikke sige, hvem der er hvem af dem.... 
Men jeg er bare HELT VILDT med det øverste og det nederste foto.

De er så fantastisk kære dine to piger. Det er helt vildt! 
Det ser altid ud til at de har en fest og at der er gang i noget omkring de to   

Tak det er Amalie der er på begge billeder du er vild med, det gør ikke noget at du ikke kan kende forskel, jeg kan selv nogle gange komme i tvil hvem er hvem for de har bare forandret dem bare så meget her på det sidste..... Og ja der er fest og glade dage her hjemme, nogle gange er der lige lidt for meget gang iden efter min smag.......Lige pt. er jeg ved at gå ude af mit gode skin, Laura kan og vil kun have sin mor, Mikael er bare luft for hende han virker ikke selvom han prøver at trøste hende, skriger hun til jeg kommer..... Amalie er også begyndt på det, men farmand kan godt bruges endnu, heldivis, håber lidt Laura snart kommer over denne fase inden Amalie skal i den, så kan vi jo deles om pigerne....

Anmeld

28. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
JustAnotherName skriver:

Takker 

Men øhhh MED TO SÅ SUPER FANTASTISKE BØTTER SOM DU ER I BESIDELSE AF, så smider man da ikke bare sådan en besked uden at fremvise sine smuklinger - hva !?!?   ....Hehe  

Nixen,lige mine ordOg mange tak for de søde ord om min smuksak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.