Sidste omgang i februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
MORJESPERSEN skriver:

Syndes bare det er så hyggeligt med billede runder, ELSKER bare at jeres unger, de er bare så søde dem alle sammen

Her er lidt billeder af pigerne fra den anden dag, inden de fik øjnebetændlse.

Ha,ha,der bliver delt ved madskålen

Dejlige tøser og dejlige hunde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

skønne unger, hele bundtet

Jaah,men der mangler et par bøtter,synes jeg

Anmeld

28. februar 2010

JustAnotherName

Ranarupta skriver:

Nøj, nogle dejlige billeder og ikke mindst piger!

Taaark skal du have.

Anmeld

28. februar 2010

JustAnotherName

Sabina & Simone skriver:

Her er lidt af Simone gennem hele februar... Har ikke været med i de andre runder fordi kameraet og computeren ikke ville samarbejder, så nu tager jeg revance... Så her er fra fastelavn, hygge med fætter og fødselsdag...

Der er lige sneget sig et ind af hendes farfar og oldefar, men det er mest for at I kan se kagen jeg fik lavet... Fik selvfølgelig ikke taget billeder kun af den...

Ahmen du godeste, hvor er hun dog bare KÆR i sit katte-kostume.
Og sikke en flot fødselsdagskage du fik lavet til hende.

Også søde sæbe-bade-billeder    Hun er en skøn lille 1 årig 

Anmeld

28. februar 2010

JustAnotherName

suanne85 skriver:

Wee

Her er lidt af Emil fra i dag af. På de første sidder han med sin onkel som forguder ham og her er i gang med at forkæle ham med lidt chokolade kage. Så er der et enkelt hvor han er med hans tante.

Og så er der bare Emil, hjemme og til fødsels dag ved hans bedstemor og på det sidste kan i se i hans tilbage vendt frække blik at han er ved at få det bedre

Hvor er det dejligt at han ENDELIG er i bedring. Lille skønne Emil.

Anmeld

28. februar 2010

JustAnotherName

grinbidderen skriver:

Jeg vil osse nå at sætte nogen billeder ind af min dejlige dreng det er længe siden sidst, men i får nogen billder som er lidt gamle og nogen nye..

der er nogen fra nytår et med hans køkken et med 2 sutter i munden  valde ser bamse på mors com hatte billede og et fra da han maler sit bilede nogen fra fastalavn og 1 da han møsser baby. det er min skønne dreng på 17 måndner han er nu 90 cm lang

Hvor ser I bare ud til at være en dejlig familie.

Anmeld

28. februar 2010

JustAnotherName

Pernilleh skriver:

Altid med på en billedrunde.Elsker at se alle de dejlige unger,og så dejligt at høre at stakkels Emil har det bedre.Vi har selv lige været igennem en hård omgang,med 40 i feber 3 dage.Nu har han været feberfri i 2 dage,men har bare sovet og pyldret hele dagen i dag.Og jeg mener virkelig pyldret!Pyha,en lang hård dag...

Men det lykkedes og da at tage et par stykkerSorry at jeg billedspammer,kunne simpelthen ikke bestemme mig...han har lige lært Lille Peter Edderkop,som man kan se på nogle af billederne

Hehe ja, der er rigtigt gang i fagterne. Hvor er han sød.
Er helt vild med de første billeder, helt tæt på. Han ser bare skøn ud!

Anmeld

28. februar 2010

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

Syndes bare det er så hyggeligt med billede runder, ELSKER bare at jeres unger, de er bare så søde dem alle sammen

Her er lidt billeder af pigerne fra den anden dag, inden de fik øjnebetændlse.

Jeg kan desværre ikke sige, hvem der er hvem af dem.... 
Men jeg er bare HELT VILDT med det øverste og det nederste foto.

De er så fantastisk kære dine to piger. Det er helt vildt! 
Det ser altid ud til at de har en fest og at der er gang i noget omkring de to   

Anmeld

28. februar 2010

grinbidderen

JustAnotherName skriver:

Hvor ser I bare ud til at være en dejlig familie.

mange tak søde. og dine tøser er bare så super kære glæder mig til at kunne se jer irl..

Anmeld

28. februar 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

skønne unger, hele bundtet

Takker 

Men øhhh MED TO SÅ SUPER FANTASTISKE BØTTER SOM DU ER I BESIDELSE AF, så smider man da ikke bare sådan en besked uden at fremvise sine smuklinger - hva !?!?   ....Hehe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.