LouiseLarsen skriver:
Hejsa Tøser!
Nu har jeg jo termin om 5 uger (er idag 35+0) Og derfor valgte vi at ta til fyn denne weekend for at være hos svigerforældrene, da det nok bliver sidste weekend længe vi gør det nu da den lille snart kommer....
I nat kunne jeg så høre Andreas gik ned og wc, også tænkte jeg at det kunne jeg da også lige gøre.... Gik pænt ned af træpperne, med min store mave og mine svulmende bryster og et lille par blonde trusser. Og hvem går mig i møde da jeg når ned i gangen?? MIN SVIGERFAR!!!!
Nøøøøøj jeg blev flov.... Min kæreste stod pænt og grinede af mig da jeg kom ud på wc og sagde, Jamen skat, min far har da set et par bryster før, og dine er jo enda dejlige!
ja det er sku muligt, men stadig ikke fedt at flache babser for svigerfar!
hahahaha nej den er sgu ikke sjov...har selv prøvet noget ligende for mange år siden med min eks....det var bare ikke babser svigerfar så......det var noget heeelt andet......nemlig mig i færd med at babbe kogler på min eks.....FLOV jeg det kan man vist godt sige jeg blev
puha det er heldigvis mange år siden, men episoden glemmer man altså ikke sådan lige
knus jill
Anmeld