Røde kinder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa Tøser!

Nu har jeg jo termin om 5 uger (er idag 35+0) Og derfor valgte vi at ta til fyn denne weekend for at være hos svigerforældrene, da det nok bliver sidste weekend længe vi gør det nu da den lille snart kommer....

I nat kunne jeg så høre Andreas gik ned og wc, også tænkte jeg at det kunne jeg da også lige gøre.... Gik pænt ned af træpperne, med min store mave og mine svulmende bryster og et lille par blonde trusser. Og hvem går mig i møde da jeg når ned i gangen?? MIN SVIGERFAR!!!!

Nøøøøøj jeg blev flov.... Min kæreste stod pænt og grinede af mig da jeg kom ud på wc og sagde, Jamen skat, min far har da set et par bryster før, og dine er jo enda dejlige!

ja det er sku muligt, men stadig ikke fedt at flache babser for svigerfar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Malene76

Pinligt... SÅÅ pinligt...  Men meget cool at din kæreste bare griner af dig...  Huh jeg ville have svært ved at se ham i øjnene sådan lige med det sammen igen.. ØV!! Hav derfor altid nattøj med når man ikke overnatter derhjemme.  

MVH Malene

Anmeld

27. februar 2010

RumlesMor

ha ha - ja, jeg ville også blive pænt flov...vi er stort set lige langt i forløbet, og jeg kunne nok have gjort det samme. Man tænker ikke rigtig så langt på det her tidspunkt.

Forhåbenlig bliver det ikke nævnt før du selv er nået til stadiet, hvor du kan grine af det! For det skal nok komme...har ikke indtryk af, at du ellers er sådan at hyle ud af den.

Anmeld

27. februar 2010

Misjelle

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Tøser!

Nu har jeg jo termin om 5 uger (er idag 35+0) Og derfor valgte vi at ta til fyn denne weekend for at være hos svigerforældrene, da det nok bliver sidste weekend længe vi gør det nu da den lille snart kommer....

I nat kunne jeg så høre Andreas gik ned og wc, også tænkte jeg at det kunne jeg da også lige gøre.... Gik pænt ned af træpperne, med min store mave og mine svulmende bryster og et lille par blonde trusser. Og hvem går mig i møde da jeg når ned i gangen?? MIN SVIGERFAR!!!!

Nøøøøøj jeg blev flov.... Min kæreste stod pænt og grinede af mig da jeg kom ud på wc og sagde, Jamen skat, min far har da set et par bryster før, og dine er jo enda dejlige!

hihihi ... ej det kan jeg altså godt forstå du blev pinlig over, tror bestemt ikke det kun havde været mine kinder der var blevet røde . Når vi overnatter andre steder end hjemme er jeg total PJ-girlie

Anmeld

27. februar 2010

LouiseNielsen

Malene76 skriver:

Pinligt... SÅÅ pinligt...  Men meget cool at din kæreste bare griner af dig...  Huh jeg ville have svært ved at se ham i øjnene sådan lige med det sammen igen.. ØV!! Hav derfor altid nattøj med når man ikke overnatter derhjemme.  

MVH Malene

Plejer altid lige at ta en trøje på når vi er her og jeg skal på wc om natten, men tænkte at ej behøvede jeg ikke, for havde jo lige hørt min kæreste gå derned så der var da ik andre, meeen jo for svigerfar var lige blevet tørstig... Hmmm.....

Tjaaa, da vi sad til rundstykker i morges sagde jeg ikke meget!

Anmeld

27. februar 2010

LouiseNielsen

RumlesMor skriver:

ha ha - ja, jeg ville også blive pænt flov...vi er stort set lige langt i forløbet, og jeg kunne nok have gjort det samme. Man tænker ikke rigtig så langt på det her tidspunkt.

Forhåbenlig bliver det ikke nævnt før du selv er nået til stadiet, hvor du kan grine af det! For det skal nok komme...har ikke indtryk af, at du ellers er sådan at hyle ud af den.

Neeej der plejer at skulle en del til at gøre mig flov, men lige det her det kunne altså godt.... Mest af alt nok fordi jeg da jeg så ham bare stillede mig op og sagde UPS er du her!

Anmeld

27. februar 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Tøser!

grineren....

jeg ville så ikke turde rende nøgen rundt hos svigerne.... fnis... du er en modig kvinde

Anmeld

27. februar 2010

ooo

Kan godt forstå du synes det er lidt pinligt. Jeg har også engang, for 8-9 år siden, flashed min svigerfar. Min kæreste og jeg havde kommet sammen i et lille års tid, og vi sov hjemme hos hans forældre. Om morgenen ville svigerfar da lige komme ind og sige farvel inden han tog på arbejde, hvilket også var okay, hvis altså jeg ikke lige havde et vildfaret bryst stikkende ud over dynen. Great. Opdagede det først da han havde forladt værelset

Men nu er mine svigerforældre nogle gamle hippier, så tror mest det var mig der var flov og tænkte over det bagefter...

Metha

Anmeld

28. februar 2010

Malene76

LouiseLarsen skriver:

Plejer altid lige at ta en trøje på når vi er her og jeg skal på wc om natten, men tænkte at ej behøvede jeg ikke, for havde jo lige hørt min kæreste gå derned så der var da ik andre, meeen jo for svigerfar var lige blevet tørstig... Hmmm.....

Tjaaa, da vi sad til rundstykker i morges sagde jeg ikke meget!

Anmeld

28. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det var da en sød lille historie. Jeg kunne ikke lade være med, at fnise lidt, hi hi hi  Jeg havde dog nok også synes, at det var pinligt, hvis det havde været mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.