p piller hver dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

Honningblomst

B&J skriver:

Smiler god side.... ja men som der står en læge skriver han anbefaler ikke kvinde gør det og jeg syntes også det er okay af gøre det engang i mellem men ikke flere mdr/år itræk jeg tror stadig det er sundt for kroppen af få renset ud for at sige det mildt eller kroppen kommer af med de blødninger....

men som sagt er vi så forskellige.... jeg ville aldrig prøve og nogle gør og det er også okay bare det ikke er min krop jeg har det helt fint med mit....

Det var så ikke det der stod...der stod det ingen betydning have men at man ikke entydigt kunne anbefale alle det....en ting er hvad du og jeg mener, noget andet er heldigvis fakta, ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

B&J

jaa det hele kommer ikke an på dig og mig det er den enkelte kvinde der selv bestemmer hvad hun syntes der er bedst for hende

Anmeld

27. februar 2010

Anonym trådstarter

jeg vil egentlig bare vide hvorfor jeg er begyndt at bløde i dag når jeg har taget de piller hver dag i en månede og ikke så meget om det er sundt el ej.

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Jeg lagde et link til dig... det er noget med at der er så lidt hormoner i at det ikke kan blive ved med at holde mens væk..min læge sagde omkring 3 mdr. og så ville det bare komme..

Anonym skriver:

jeg vil egentlig bare vide hvorfor jeg er begyndt at bløde i dag når jeg har taget de piller hver dag i en månede og ikke så meget om det er sundt el ej.

Anmeld

28. februar 2010

gruener

Hej  Jeg selv prøvet det samme... Min læge sagde at det var for mange hormoner det var grunden. Det kunne godt tyde på, at du skal have fat i nogle piller, hvor der er mindre hormoner. Cerazette er minipiller. De indeholder ikke så mange hormoner. Trimineta er et andet mærke. Der er hormonerne delt op i tre faser. Begge slags virkede godt på mig. Jeg kan bare desværre ikke være på den samme pille for længe grundet hormonerne... Håber det kan hjælpe dig Held og lykke

Anmeld

28. februar 2010

Halbschön

Eva skriver:

Der er ingen undersøgelser der tyder på det er usundt at holde mens helt væk..jeg har spiral og nyder at jeg stprt set aldrig bløder...

, det er nemlig ikke skadeligt eller farligt. Jeg gjorde selv det samme i rigtig lang tid, og det vidste lægen godt, og sagde ikke noget til det. ( Nu er jeg dog nået der til at jeg ikke tør springe over min mens længere, efter at jeg blev gravid på p-piller) ;-)

Til trådstarter: Selvom du tager dine p-piller hver dag, kan der stadig forekomme pletblødninger. Hvis jeg var dig, vil jeg tage kontakt til lægen, og så holde en menspause med pillerne(altså efter at en hel blisterpakke er tom), så det passer.

Anmeld

28. februar 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

, det er nemlig ikke skadeligt eller farligt. Jeg gjorde selv det samme i rigtig lang tid, og det vidste lægen godt, og sagde ikke noget til det. ( Nu er jeg dog nået der til at jeg ikke tør springe over min mens længere, efter at jeg blev gravid på p-piller) ;-)

Til trådstarter: Selvom du tager dine p-piller hver dag, kan der stadig forekomme pletblødninger. Hvis jeg var dig, vil jeg tage kontakt til lægen, og så holde en menspause med pillerne(altså efter at en hel blisterpakke er tom), så det passer.

jeg er lige startet på en ny pakke?

Anmeld

28. februar 2010

Low

Jeg ville forslå at du holdt nogle pauser nogle gange. Man må vist ikke køre flere mdr. i træk uden at holde pause men en gang imellen gør vist ikke noget.

Det er nogle år siden jeg var på pillen men der holdte jeg pause ca hver 3 md.

Anmeld

1. marts 2010

Halbschön

Anonym skriver:

jeg er lige startet på en ny pakke?

Hmm... Hvor mange dage har du taget piller fra den nye pakke?

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Hmm... Hvor mange dage har du taget piller fra den nye pakke?

5-6 stk tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.