p piller hver dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

Anonym trådstarter

jeg tager p piller hver dag for at undgå mens, men alligevel er jeg begyndt at bløde i dag?  jeg har taget den hver dag i en månede. nogen dr ved hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Kløver

Anonym skriver:

jeg tager p piller hver dag for at undgå mens, men alligevel er jeg begyndt at bløde i dag?  jeg har taget den hver dag i en månede. nogen dr ved hvorfor?

holder du ikke mens pause som du skal ??? Måske svaret kan ligge der

Anmeld

27. februar 2010

Pige2009

Jeg har prøvet det samme, men jeg kan ikke forklare dig, hvad årsagen var. Det har nemlig kun været en enkelt gang. Et bud må være, at kroppen har været vænnet til at tage P-piller meget lang tid, og ens cyklus er så regelmæssig, den ikke kan "finde ud af" at man fortsætter med P-piller.

K.h. Linda

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200342.htm

Anmeld

27. februar 2010

B&J

Undskyld.... kontakt lægen lev med du skal have det røde.... du er jo en kvinde og det er slet slet ikke sundt for kroppen af blive ved med af holde den tilbage det er jo kroppens natur af bløde og blive ved med af stoppe kan godt forstå din krop gør oprør

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

B&J skriver:

Undskyld.... kontakt lægen lev med du skal have det røde.... du er jo en kvinde og det er slet slet ikke sundt for kroppen af blive ved med af holde den tilbage det er jo kroppens natur af bløde og blive ved med af stoppe kan godt forstå din krop gør oprør

Der er ingen undersøgelser der tyder på det er usundt at holde mens helt væk..jeg har spiral og nyder at jeg stprt set aldrig bløder...

Anmeld

27. februar 2010

B&J

Nej der er ikke en undersøgelse om det men jeg tror bare ikke det er sund da vi er skabt sådan og ja så slemt er det jo heller ikke forstår sagtens de kvinder der bløder som et vandfald at de vil gerne stoppe den lidt eller de kvinder der har så ondt hver gang men heldigvis kan man da gøre lidt ved smerten men heldig vis er vi så forskellige

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

B&J skriver:

Nej der er ikke en undersøgelse om det men jeg tror bare ikke det er sund da vi er skabt sådan og ja så slemt er det jo heller ikke forstår sagtens de kvinder der bløder som et vandfald at de vil gerne stoppe den lidt eller de kvinder der har så ondt hver gang men heldigvis kan man da gøre lidt ved smerten men heldig vis er vi så forskellige

Det er jeg ret sikker på...i USA har de endda lavet en pille man skal tage hver dag...men det kan da undersøges. Det er jo det samme med en spiral. Jeg kan ikke se hvad det skadelige skulle være, der er jo ikke ægløsning og derfor intet at skulle af med....

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Lige hvad jeg kunne finde..

http://felding.dk/artikel/20050227_kvinder_kvitter_menstruationen.htm

Anmeld

27. februar 2010

B&J

Smiler god side.... ja men som der står en læge skriver han anbefaler ikke kvinde gør det og jeg syntes også det er okay af gøre det engang i mellem men ikke flere mdr/år itræk jeg tror stadig det er sundt for kroppen af få renset ud for at sige det mildt eller kroppen kommer af med de blødninger....

men som sagt er vi så forskellige.... jeg ville aldrig prøve og nogle gør og det er også okay bare det ikke er min krop jeg har det helt fint med mit....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.