Rasende og frustreret.. (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

Ayasmor

millesofie skriver:

Waow hvor bliver jeg gal når jeg høre sådan noget, du skal bestemt gå vidre med din sag.  Den læge skulle jo slet ikke have lov at arbejde med mennesker, hun kan jo tage et telefon sælger job i steden for...

Men jeg tænkte at hvis den lille godt vil drikke noget i løbet af dagen, har du så prøvet med noget drikke yoghurt eller frugtmos

jeg har nogle gange si'et drikke yoghurten så den kunne drikkes gennem flasken, når jeg har passet syge børn

som sidste løsning kan mariekiks med chokolade måske hjælpe

held og lykke & husk at så længe at hun bare får væske og en smule mad i løbet af dagen så sku hun klare sig

har ikke lige prøvet at si yoghurten, men har førsøgt med at give både naturel og frugtyoghurt.. Har prøvet at lave supper med forskellige grønsager og div. andre sager, så det måske var nemmere for hende at spise det.. men nej.. hun vender hovedet væk hvergang. men mange tak for tippet.. er som sagt villig til at prøve alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Dansker i England

Jeg har desværre ingen råd til dig kun et og hold da op en elendig læge, du har haft dig.

Anmeld

27. februar 2010

Ayasmor

Dansker i England skriver:

Jeg har desværre ingen råd til dig kun et og hold da op en elendig læge, du har haft dig.

mange tak for . Det varmer alt sammen

Anmeld

28. februar 2010

Skouboe

Skod-læge... godt at I slap af med hende - bare synd at der gik så lang tid...

Min datter har lige haft en grim omgang roskilde syge og det eneste vi kunne få i hende var chokoladekiks, som hun selv kunne sidde med og brik-juice (hun har lige lært at drikke af sugerør, og selvom hun var hunde-syg, var det en lille smule sjovt)...

Ingen af delene er noget hun normalt får, men hvis det er hvad vi kan få i hende...

Ellers har jeg hørt meget godt om det der energi-ting fra apoteket, så det er helt klart værd at prøve.

Anmeld

28. februar 2010

Mettemus

Hold da op hvor er det dårligt!!! En ting er at det er menneskeligt at fejle, noget helt andet er decideret sjuskeri. Synes du skal klage, så det får nogle konsekvenser for lægen. Det er bare ikke godt nok!

Mht din datter ønsker jeg rigtig god bedring og håber at jeres nye læge er god så i kan blive trygge ved ham.

Sender dig et kæmpe

Anmeld

28. februar 2010

heaven

Znuzke skriver:

For lige nu at få nogle kalorier i hende, kan du på apoteket købe nogle energitætte drikke. En "drik" - jeg ved faktisk ikke hvor store de er, dækker næsten en hel dags kaloriebehov (og sikkert det hele for din datter) Vores datter har også gået til kontrol på sygehuset pga. lav vægt, og vi fik en diætist tilknyttet. Hun sagde at når Klara var syg og ikke ville spise så skulle vi give hende sådan en drik så hun ikke tabte sig. De er vist ikke helt billige, men jeg aner ikke hvad de koster.

Er det ikke muligt at blive tilknyttet børneafdelingen? Det har vi været utroligt glade for, vi følte os meget trygge.

Godt du har skiftet læge - hun er godt nok inkompetent.

det er garanteret "fortimel"..... de er rigtig gode, og fåes med 3 forskellige smag jordbær-chokolade og vanillie mener jeg det er......

Jeg er dog i tvivl om man overhovedet kan få dem i håndkøb... eller om min mor bare fik dem på recept (hun fik dem til min lillebror, også lav vægt) så det var billigere - de er nemlig hundedyre....- men det kan jo da undersøges---

Sikke en uforsvarlig læge - kan godt forstå du overvejer at gå videre med det!!!! God bedring med hende.... det er sgu ikke sjovt når de er så syge...

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.