Kuk kuk, here we are: )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

Ida.

Virkelig dejligt at høre fra jer! Og hvor er det godt, at det går i den rigtige retning... Dejlige billeder af Malucca, selvom hun ser sløj ud!

Pas nu godt på jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Vinker

Det glæder mig så meget at det går fremad hos jer. For pokker det I har været igennem sådan lige pludselig begge to. Det var dog skrækkeligt!

Håber I meget snart begge to er helt ovenpå igen!

Mange tanker kys og knus til jer

Anmeld

1. marts 2010

Karo

malucca09 skriver:

Hej Piger,

Malucca fik lov at komme hjem, torsdageftermiddag på åben indlæggelse.

Hun får penicilin 4 gange i døgnet og maske hver 3. time døgnet rundt.

Vi kørte så hjem til mormor og morfar (-hvor også Maluccas kusiner var) da jeg lige skulle ha´lidt hjælp, da jeg stadig på det tidspunkt var skidt-mas.

Malucca fik på den måde fejret lidt fødselsdag. -Dog sang alle sygeplejeskerne og lægerne også sang for hende, med flag og gaver.

Da vi kom op til mormor og morfar fik vi kage og hun fik gaver. (En hel masse)

Malutski er helt klar i bedring, og er så småt frisk igen. Nu er det kun snot der kommer ud, men der kommer også en masse. Og så hoster hun kun lidt, men er stadig meget hæs.

Jeg selv, tja jeg får stadig mavekramper, der gør niller-naller, men har hun fundet ud af, hvis jeg spiser ofte, så mavesækken ikke er tom, så gør det knap så ondt. Men jeg er stadig mega træt, energi-deportet er virkelig blevet tømt. Samt den lave blod %, har nok også en indvirkning.

Jeg skulle jo starte på job på mandag, men er sygemeldt i hvert fald frem til næste mandag. (-Også så Malucca kan nå at komme tilbage i dp, inden det går løs)

Malucca er lige nu oppe ved mormor og morfar, så jeg kunne komme hjem og få gjort rent, handle ind og SOVET.

Jeg har sat billeder af fødselsdagsbarnet.

Foto 1. Malucca mente vi skulle ha´mammam kl. 03.00

Foto 2. kl. 0430

Foto 3. så skidt min lille dronning er

Hvor er det dog dejligt at høre at det går bedre

Pas nu rigtigt godt på jer selv, så vi kan få jer helt tilbage på toppen.

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.