Kuk kuk, here we are: )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

Klumpe-dumpe

Hej Piger,

Malucca fik lov at komme hjem, torsdageftermiddag på åben indlæggelse.

Hun får penicilin 4 gange i døgnet og maske hver 3. time døgnet rundt.

Vi kørte så hjem til mormor og morfar (-hvor også Maluccas kusiner var) da jeg lige skulle ha´lidt hjælp, da jeg stadig på det tidspunkt var skidt-mas.

Malucca fik på den måde fejret lidt fødselsdag. -Dog sang alle sygeplejeskerne og lægerne også sang for hende, med flag og gaver.

Da vi kom op til mormor og morfar fik vi kage og hun fik gaver. (En hel masse)

Malutski er helt klar i bedring, og er så småt frisk igen. Nu er det kun snot der kommer ud, men der kommer også en masse. Og så hoster hun kun lidt, men er stadig meget hæs.

Jeg selv, tja jeg får stadig mavekramper, der gør niller-naller, men har hun fundet ud af, hvis jeg spiser ofte, så mavesækken ikke er tom, så gør det knap så ondt. Men jeg er stadig mega træt, energi-deportet er virkelig blevet tømt. Samt den lave blod %, har nok også en indvirkning.

Jeg skulle jo starte på job på mandag, men er sygemeldt i hvert fald frem til næste mandag. (-Også så Malucca kan nå at komme tilbage i dp, inden det går løs)

Malucca er lige nu oppe ved mormor og morfar, så jeg kunne komme hjem og få gjort rent, handle ind og SOVET.

Jeg har sat billeder af fødselsdagsbarnet.

Foto 1. Malucca mente vi skulle ha´mammam kl. 03.00

Foto 2. kl. 0430

Foto 3. så skidt min lille dronning er:(

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

anna-jonas

Trine..........når man snakker om solen, så skinne den............

Se nu at få dig selv repareret lidt...........

Mette

Anmeld

27. februar 2010

TbCp

Dejligt med en opdatering fra jer!

Nu kan det da kun gå fremad!

Rigti ggod bedring og mange tanker herfra

Anmeld

27. februar 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Hej Piger,

Vi kørte så hjem til mormor og morfar (-hvor også Maluccas kusiner var) da jeg lige skulle ha´lidt hjælp, da jeg stadig på det tidspunkt var skidt-mas.

Malucca fik på den måde fejret lidt fødselsdag. -Dog sang alle sygeplejeskerne og lægerne også sang for hende, med flag og gaver.

Malutski er helt klar i bedring, og er så småt frisk igen. Nu er det kun snot der kommer ud, men der kommer også en masse. Og så hoster hun kun lidt, men er stadig meget hæs.

Jeg selv, tja jeg får stadig mavekramper, der gør niller-naller, men har hun fundet ud af, hvis jeg spiser ofte, så mavesækken ikke er tom, så gør det knap så ondt. Men jeg er stadig mega træt, energi-deportet er virkelig blevet tømt. Samt den lave blod %, har nok også en indvirkning.

Jeg skulle jo starte på job på mandag, men er sygemeldt i hvert fald frem til næste mandag. (-Også så Malucca kan nå at komme tilbage i dp, inden det går løs)

Malucca er lige nu oppe ved mormor og morfar, så jeg kunne komme hjem og få gjort rent, handle ind og SOVET.

Foto 2. kl. 0430

Foto 3. så skidt min lille dronning er

jeg var liiiiiiiiiiige ved at sende en sms.... :0) har tænkt på jer! rigtig meget! :0)

jeg er glad for at høre at i måtte komme hjem nu! og glad for at høre at det går fremad!

stort knus til jer begge! se så at komme på højkant!

knus

Anmeld

27. februar 2010

JustAnotherName

Århhha I to stakler. Godt I er hjemme og på vej opad igen.
Har tænkt meget på Jer. Fortsat god bedring, og pas på Jer selv og hinanden!

Knus 

Anmeld

27. februar 2010

Vingummien

malucca09 skriver:

Hej Piger,

Foto 2. kl. 0430

Foto 3. så skidt min lille dronning er

Godt at høre fra jer

Og dejligt at høre at hun er ved at få det bedre. Og håber da også snart at du er på toppen igen så i kan komme igang med jers nye spændende liv med arbejde ovs

Godt at hun fik fejret sin fødselsdag alligevel, det manglede da bare

Anmeld

27. februar 2010

Ranarupta

Ej, hvor dejligt, at I er i bedring!

Og hvor er hun bare smuk, selvom hun har det skidt!

Jeg synes, at det var rigtigt fint, at læger og sygeplejersker sang for Malucca.

Anmeld

27. februar 2010

Barbamama

Hvor er det godt at høre fra jer!!!!!  Jeg er ked af at høre at I begge stadig har det skidt, men det går alle dage fremad! HELDIGVIS!!!! Hvor var det sødt lægerne og sygeplejerskerne havde sunget for hende! Det var godt hun blev fejret! Hun bliver godt nok også stor. Og selvom hun er syg på billederne ser hun bare så dejlig ud!!!!

Anmeld

27. februar 2010

Jules

Godt at hører hun er i bedring... Nu må du os til at blive rask søde...

Anmeld

28. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Rigtig dejligt at høre fra jerJeg har også tænkt så meget på jer,og har endda holdt hele min familie opdateretVar så glad da jeg læste at Malucca kom hjem på orlov,var da lige ved at tage ud til hende med gaver og balloner.

Rigtig god bedring til jer begge 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.