Min Graviditet og Fødsel af Benjamin, DEL 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. januar 2008

Line

Endelig er jeg 10 cm åben og må presse med og 3 min senere er min dejlige søn født!!! Kl 11.37 er han født. 1 ½ time efter vi kom op på sygehuset. Kiggede på min kæreste der stod med tårene trillende ned af kinderne mens jeg ikke helt kunne forstå at det hele allerede var overstået. Det første jeg sagde var at det kunne jeg godt gøre igen. Og jordmoderen roste mig også og sagde at hun gerne ville føde sammen med mig igen. Jeg hverken sprang eller fik rifter så jeg skulle ikke sys eller noget. 10 min efter kom moderkagen.

Derefter fik vi lov til at være selv med vores lille vidunder. Jeg var vild frisk og lykkelig og fik en kop kaffe og noget saftevand. Min kæreste gik ud for at ringe til vores forældre og inden jeg så mig om stod min mor og far i døren. Min mor ville hente Sebastian ude ved min veninde og tage ham med op på sygehuset.

Vores dejlige dreng blev målt og vejet og var 3294 gram og 52 lang så alt var perfekt. Kl 14.30 blev vi udskrevet og kl 15.00 sad vi i vores stue med min mor og Sebastian og fik eftermiddagskage og kaffe:)

Resten af dagen vrimlede det ind af døren med gæster der lige skulle se vore dejlige søn. Og jeg var dejlig frisk så jeg nød kun at der kom nogen mere eller mindre hele tiden.

Min mor tog Sebastian med hjem da han heller ville med Mormor hjem og sove og holde Sct.Hans aften end være hjemme hos os, hvilket var helt fint med os.

Kl 22.00 var vi endelig hel selv med vores søn og vi lå bare i sengen og kiggede på ham. Vi var begge helt ør i kroppen og hovedet af lykke og kunne slet ikke forstå at vi var blevet forældre(L):) Vi kunne slet ikke sove den nat men vågnede hele tiden og skulle lige se om han havde det godt. Han sov fra 22.00 – 04.00 den nat og igen til kl 07.00 så det var en hel vidunderlig dreng fra starten af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.