De havde en affære i to år!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

anna-jonas

Grusom læsning....................og nej, du overreagere ikke..........de har virkelig såret dig dybt, og har behandlet dig meget, meget dårligt.

Sender dig et stort knus......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Liljesilas

Hvis det var mig der havde oplevet det der, så var jeg ikke på noget tidspunkt i tvivl om, at jeg aldrig nogensinde ville tilvgive min veninde eller x-kæreste. Du har barn med ham, så er selvfølgelig nød til at kunne snakke med ham om jeres barn. Men du har ingen grund til at snakke med dem igen, og jeg synes det er vigtigt at du ikke lader andre trampe oven på dig. Du er mere værd en det, og hvis folk er så ligeglad med dig, skal du droppe dem efter min mening. Du kommer aldrig til at kunne stole på nogen af dem igen!

Held og lykke og op med humøret

Anmeld

27. februar 2010

wamse

Jeg synes absolut ikke du er forkert eller overreagerer, jeg havde nok nul-stillet deres sygesikringskort

For mig ville det sige så meget om deres personlighed, at jeg under ingen omstændigheder ville lukke dem tæt på mig mere.

Føj hvor er det fejt af dem begge

Anmeld

27. februar 2010

BinaMor

hun er ikke værd at have som veninde

Anmeld

27. februar 2010

Ranarupta

Årh, nogle grimme mennesker!
Jeg synes, at du har gjort det rigtige, når du siger, at du ikke vil have kontakt til hende længere.
Og som du skriver, så er sagen en anden med din eks. For I skal kunne ses i forb. med jeres fælles barn.
Men I behøver ikke at sidde og hygge, men blot fungere i samme rum.

Jeg sender et kæmpe kram  

Anmeld

27. februar 2010

XXSS

Hej med dig, jeg føler på din vegne! Havde det været mig havde jeg på ingen måde været i stand til at kunne tilgive løgne, utroskab m.m i den dur, så kan du det synes jeg, at det er ret stort! Jeg ville se det for mig, hver gang jeg brugte tid sammen med enten en ene eller den anden!

Jeg har selv prøvet det før med en gammel veninde og hun røg ud på stedet - hvad så næste gang, man fik en mand ind af døren, ville hun så prøve igen? og svaret var altså ganske enkelt ja! Og mens du var højgravid og sårbar - det er simpelthen ikke acceptabelt!!! på nogen måde!

Sådan tænkte jeg i hvert fald og hvorfor bruge så meget energi og tid på folk, der alligevel bare vil en ondt! Det burde man lade være med og i stedet for se de folk som vil EN det godt..

Tænk også over, hvad du gerne vil have at dit barn skal lære og derved handle efter det  Jeg håber du har fået det bedre, og at du i hvert fald har fået hende ud af vagten. Han er hellere ikke værd at samle på, i behøver jo ikke være best friends, men han må "NOSSE SIG SAMMEN" og tage sig af sin søn! Han var mand nok til at få ham, og mand nok til at gøre så mange andre dumme/idiotiske ting, som han nu må stå til regnskab for!

Håber du er blevet klogere med alle de "GODE" kommentarer fra søde og hjælpsomme mødre herinde, som kun vil dig dit bedste!

Knus og tanker - rigtig god weekend til dig og din søn

Anmeld

27. februar 2010

Hejsa!

Det er tarveligt gjort af din veninde, hun skulle ha været ærlig omkring det istedet for!!

Men når det så er sagt, så kan man altså ik tage patent på et menneske,,,,, eller stå i vejen for to menneskers kærlighed.. Hvis de har været sammen i to år, så må de vel elske hinanden!? Jeg ville  nok også droppe venskabet til veninden, men jeg ville aldrig sige til dem at de ikke måtte være sammen mere...

Stine 30+3

Anmeld

27. februar 2010

Mettemus

Øv en tarvelig "veninde", synes ikke hun har fortjent dit venskab. Og selvom din ex og dig ikke var sammen mere har de jo alligevel godt vidst at deres affære ikke var acceptabel eftersom de har valgt at lyve om det så længe og endda blive ved efter at du har opdaget det. Det er virkelig, virkelig fejt!

Sender dig et kæmpeog  for at du finder en god løsning

Anmeld

27. februar 2010

CS

Anonym skriver:

Jeg har først nu fundet ud af, at min bedsteveninde havde en affære med min eks-kæreste i to år (ham jeg har barn med)

Selv da jeg gik højgravid rendte de to og hyggede sig.

Jeg er så såret, og tror ikke jeg er i stand til, at tilgive nogen af dem.

Det skal siges at jeg har haft en kamp med min eks, om at han skulle være der for vores søn. Der sad min såkaldte bedsteveninde og støttede mig hver gang jeg var ked af det. Tanken om at hun nok har siddet og tænkt "Jaja, lad os nu komme videre, så jeg kan se ham igen"..

Jeg opdagede det i sidste fredag da min veninde og jeg var til fest, hvor min eks også var med. Da vi kommer ned i byen ser jeg dem med det samme sidde og kysse, og går hen og spørger hvad det er for noget. Det endte så med, at de kørte hjem til ham i meget beruset tilstand. Dagen efter prøvede de at bilde mig ind, at hun havde sovet på sofaen hos ham. 
En af de andre der var med til festen, havde hørt dem snakke om, at det var godt jeg ikke var sammen med ham mere, for så kunne de endelig ses rigtigt!  Og sådan fandt jeg ud af, at de havde haft en affære.

Jeg har den holdning at: "Eks-kærester og søskende er et no-go". Og den holdning havde min veninde også - havde hun i hvert fald sagt..

Men nu har de begge sagt undskyld, og de mener ikke de skal ses mere. Nu når det er opdaget er det åbenbart ikke så spændende mere!

Min veninde bliver ved med at skrive lange "Undskyld- jeg hader mig selv for det"- beskeder. Og jeg har bare mest brug for, at være i fred. Kan slet ikke forstå, at hun har kunnet gå bag ryggen på mig i så lang tid.
Hun har fået ødelagt så mange ting for mig nu. Et venskab med hende. Et venskab med min drengs far. Fordi vi ikke længere kan snakke sammen som venner, vil han ikke længere samarbejde om samværet med vores dreng. Så nu må jeg tage i statsforvaltningen..

Er det mig der overdriver situationen?
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har stadig følelser for min drengs far - men ved vi aldrig vil kunne få det til at fungere - og specielt ikke nu! 

Av for den, det var da forfærdeligt at skulle finde ud af på den måde. Som mange andre skriver, så skal du da nok overveje hvor meget veninde hun er ??

Synes du er i al din ret til at reagere lige præcis som det er rigtigt for dig - og hvis de mener du overreagere så handler det nok mest om deres dårlige smag i munden.... Jeg havde tisset i hans hårshampoo og i hendes makeup fjerner!!

Måske det ikke er til at se nu, men tak skæbnen for at du har opdaget det nu og kan vælge hvordan du ønsker de skal være i dit liv fremover!!

Anmeld

27. februar 2010

Mormilla

Ej hvor er de begge bare nogen svin!!! Synes at det er så klamt at hun har siddet der og lyttet til dig når i havde problemer. og så at være sammen med ham senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.