Jeg har først nu fundet ud af, at min bedsteveninde havde en affære med min eks-kæreste i to år (ham jeg har barn med)
Selv da jeg gik højgravid rendte de to og hyggede sig.
Jeg er så såret, og tror ikke jeg er i stand til, at tilgive nogen af dem.
Det skal siges at jeg har haft en kamp med min eks, om at han skulle være der for vores søn. Der sad min såkaldte bedsteveninde og støttede mig hver gang jeg var ked af det. Tanken om at hun nok har siddet og tænkt "Jaja, lad os nu komme videre, så jeg kan se ham igen"..
Jeg opdagede det i sidste fredag da min veninde og jeg var til fest, hvor min eks også var med. Da vi kommer ned i byen ser jeg dem med det samme sidde og kysse, og går hen og spørger hvad det er for noget. Det endte så med, at de kørte hjem til ham i meget beruset tilstand. Dagen efter prøvede de at bilde mig ind, at hun havde sovet på sofaen hos ham.
En af de andre der var med til festen, havde hørt dem snakke om, at det var godt jeg ikke var sammen med ham mere, for så kunne de endelig ses rigtigt! Og sådan fandt jeg ud af, at de havde haft en affære.
Jeg har den holdning at: "Eks-kærester og søskende er et no-go". Og den holdning havde min veninde også - havde hun i hvert fald sagt..
Men nu har de begge sagt undskyld, og de mener ikke de skal ses mere. Nu når det er opdaget er det åbenbart ikke så spændende mere!
Min veninde bliver ved med at skrive lange "Undskyld- jeg hader mig selv for det"- beskeder. Og jeg har bare mest brug for, at være i fred. Kan slet ikke forstå, at hun har kunnet gå bag ryggen på mig i så lang tid.
Hun har fået ødelagt så mange ting for mig nu. Et venskab med hende. Et venskab med min drengs far. Fordi vi ikke længere kan snakke sammen som venner, vil han ikke længere samarbejde om samværet med vores dreng. Så nu må jeg tage i statsforvaltningen..
Er det mig der overdriver situationen?
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har stadig følelser for min drengs far - men ved vi aldrig vil kunne få det til at fungere - og specielt ikke nu!