:o)))) kan bare ikke sove!!! haha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

Becks

Jeg vågnede 5:15 ved den mest irriterende køter gøede og gøede og gøede og.... Er rigtig irriteret, for vækkeuret ringer først 6:15, så jeg åbner vinduet uden at se hvorfor der egentlig er hunde der gør, råber så ned og siger noget i stil med " Så få dog den hund til og holde kæft" Så bliver jeg pludselig lyst i hovedet, kigger ned (bor på 1 sal) og der stod sørme en politi mand  Og sagde " Ja, det må du meget undskylde, men vi er igang med en anholdelse her" HOVSA.. Måtte pænt sige undskyld og så gik jeg bare ud i bad og cyklede lidt før på job

Tror der havde været en biljagt eller noget, for da jeg gik ud af opgangen, holdte der en bil med alle 4 dæk punkteret og med bånd om!

Håbver på det er vækkeuret der vækker mig imorgen kl 6:15

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

TbCp

Jeg vågnede da min mand havde fået mast sit fjæs så tæt på mit at hans næse skubbede til mig.... åbnede øjnene og stirrede lige ind i et par store øjne

Anmeld

27. februar 2010

baby2010

Det lyder bare så dejligt for dig Zafir 

Vågnede første gang kl.3 pga. smerter i hofte, bækken, ben... Herefter en masse gange, av av... Håber altså snart den lille basse kommer ud! 

Anmeld

27. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Tutter skriver:

Jeg vågnede 5:15 ved den mest irriterende køter gøede og gøede og gøede og.... Er rigtig irriteret, for vækkeuret ringer først 6:15, så jeg åbner vinduet uden at se hvorfor der egentlig er hunde der gør, råber så ned og siger noget i stil med " Så få dog den hund til og holde kæft" Så bliver jeg pludselig lyst i hovedet, kigger ned (bor på 1 sal) og der stod sørme en politi mand  Og sagde " Ja, det må du meget undskylde, men vi er igang med en anholdelse her" HOVSA.. Måtte pænt sige undskyld og så gik jeg bare ud i bad og cyklede lidt før på job

Tror der havde været en biljagt eller noget, for da jeg gik ud af opgangen, holdte der en bil med alle 4 dæk punkteret og med bånd om!

Håbver på det er vækkeuret der vækker mig imorgen kl 6:15

griner

Jeg vågnede ved at jeg skulle tisse, men gik i seng igen (og manden stod op med knægten) Desværre fik jeg trælse plukveer og kunne ikke falde i søvn igen

Anmeld

27. februar 2010

ønskebørn74

Jeg vågnede op med rigtig mens... Blev rigtig glad for weeeee nu er strtskudet for opstart på forsøg på mandag... Der starter jeg med hormonbehandling op til insemination.... Så bebs på vej til os....

Anmeld

27. februar 2010

Munder

gabriellasmor skriver:

mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor moooaaarrr!!!

sådan vågende jeg

På nøjagtig samme måde og med en lille tilføjelse..... Moaaaaar er det morgen nuuuuuu!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.