:o)))) kan bare ikke sove!!! haha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kom i seng kl. 0430... Har haft den mest fantastiske dag med husbonni igår... Hele dagen... Har bare været i oplevelser og luuuuuve...

Vågnede kl. 840.. Og så KAN jeg bare ikke sove. Endorfinerne og god sex tæsker bare rundt i kroppen hehe... og alle oplevelserne... fra igår...

Og altså - ja detaljer... fnis Dem får I ikke her

HVordan er I vågnet???...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Honningblomst

Lyder som en god nat og morgen...

Jamen, jeg vågnede som jeg plejer med en lille Konrad som siger han keder sig... så vågnede Bertram og vi lå og så tegnefilm indtil min x kom og hentede Bertram for at køre ham til ridning.. og jeg hoster stadig så jeg er ved at blive skør, fanme så træls ikke at fungere optimalt..

KNus og god dag...

Anmeld

27. februar 2010

karina1980

lyder som en rigtig dejlig morgen

vågnede ved at mit hoved gør så ondt at jeg ikke kan fokusere, ikke engang med briller på 5 min efter står Jasmin og vil have morgenmad, så blev nødt til at bevæge mig

men heldigvis har man jo så nogle søde børn som kunne se at den ikke var helt god, så de har skam lavet morgenmad til mig mælk og toastbrød med pålægschokolade de er bare dejlige de unger,

nu er pillerne heldigvis begyndt at virke lidt, så jeg kan fokusére igen,

men hvor er man dog beriget når man har børn

Anmeld

27. februar 2010

CarinaSB

jeg vågnede kl 10.45 ved at jeg skulle tisse .. Manden havde været så sød og tage noah så jeg kunne sove længe :D

Anmeld

27. februar 2010

LinLin

Jamen jeg var oppe kl. 9. Gik i seng kl 23 i går... Min kæreste var på arbejde i Hvidovre (filmede ishockey) og er først kommet hjem ved 3-tiden (tror jeg). David er ved sin far denne weekend, så jeg har bare tullet rundt... Men har da nået at se Sorte Kugler til morgenmad  - så noget har jeg "lavet"

Anmeld

27. februar 2010

LotteGabriella

jeg vågnede ved at lillepigen råbte på både mor og far (altid hyggeligt) og så med en glæde i kroppen....vi har nemlig kærestedag i dag (pga. 1 års  bryllupsdag i morgen), fra eftermiddag og til i morgen skal lillepigen være hos mine svigerforældre 

Så skulle Brian lige ud og købe salt til vores sti i haven, og vupti så fik jeg den smukkeste buket røde roser - jeg er bare heldig

I aften skal vi på kro og spise lækker mad og så må vi se hvad resten af aften/natten bringer

Anmeld

27. februar 2010

Moderator

Vågnede ved at missekatten stod over mig i sengen med næsen HELT nede ved mit ansigt og trak vejret ind og ud på mig med øjnene HELT opspilede  Sådan får man en gravid hurtigt op og ud til madskålen 

Og nu har jeg så fortæret en skål havregrød, en masse frugt og en halv chokolade/valnøddetærte 

Anmeld

27. februar 2010

ghm

Jeg stod ikke op i morges, men gik i seng efter en nat på 8-9 timer med hold i ryggen og ingen søvn så jeg vågnede ved 11 tiden efter 3 timers søvn. lettet over at smerterne nu er til at holde ud.
har ønsket bettemanden ud mange gange i nat, men nu må han gerne blive til uge 38(der kommer han ud pks)

Anmeld

27. februar 2010

BinaMor

mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor moooaaarrr!!!

sådan vågende jeg

Anmeld

27. februar 2010

Moderator

gabriellasmor skriver:

mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor mor moooaaarrr!!!

sådan vågende jeg

Hahaha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.