Så blev jeg endelig færdig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

jillkolsbjerg

Tilmeldt skriver:

Hejsa!

Nej, hvor er det bare blevet fint!!

Det stamtræ er jo genialt.. Hvordan har du lavet det? Bedsteforældre øverst, og så deres børn neden under osv? Eller hvordan? Det er sq en  fed idé.. Tror også jeg skal stjæle den!

Stine 30+3

tak;-)

jamen jeg er bare startet med bedsteforældre,forældre, børn(os),søskende og deres børn....tja sådan nedad;-)

Du nupper da bare den ide;-) 

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

jillkolsbjerg

mor2piger skriver:

hvor er det bare blevet fint

tusind tak;-)

knus jill

Anmeld

27. februar 2010

ooo

Det er virkelig et fint værelse. Og jeg vil da også lige give til stamtavlen, det er en super ide, og så kan lillepigen også se på bedsteforældre og resten af familien, som man måske ikke ser så tit. Så kan hun jo genkende dem på den måde. Smart.

Og så er jeg ret vild med at der er brugt mange farver.

Anmeld

28. februar 2010

jillkolsbjerg

Det er virkelig et fint værelse. Og jeg vil da også lige give til stamtavlen, det er en super ide, og så kan lillepigen også se på bedsteforældre og resten af familien, som man måske ikke ser så tit. Så kan hun jo genkende dem på den måde. Smart.

Og så er jeg ret vild med at der er brugt mange farver.

Tusind tak;-)

Ja det lige nøjagtig den tanke jeg havde med stamtræet også...ved jo godt der lige går et stykke tid inden hun kan pege og snakke og sådan.......men hele min familie bor i jylland så på den måde "ser" hun dem i hvert fald;-)

og jeg elsker farver...det giver lidt  liv synes jeg;-)

knus jill

Anmeld

28. februar 2010

mama10

Waauw det ser jo paradis agtig ud :-D hun bliver med 120% glad for det !! Gid det var mig hehe :-D

Anmeld

28. februar 2010

9510

Hvor er det da bare et lækkert værelse

Anmeld

28. februar 2010

jillkolsbjerg

mynord skriver:

Hvor er det da bare et lækkert værelse

tusind tak kan slet ikke lade vær med lige at åbne døren derind hver gang jeg går forbi...smiler, glæder mig bare såååå meget;-)

knus jill

Anmeld

28. februar 2010

NoName

Ej Jill, hvor er det et hyggeligt værelse, og kanon med det stamtræ... Hvordan er du kommet på den idé???

Anmeld

28. februar 2010

9510

jillkolsbjerg skriver:

tusind tak kan slet ikke lade vær med lige at åbne døren derind hver gang jeg går forbi...smiler, glæder mig bare såååå meget;-)

knus jill

Det kan jeg godt forstå, det ser også bare lækkert ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.