Så blev jeg endelig færdig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

jillkolsbjerg

med Freya´s værelse;-) Er selv meget begejstret for hendes stamtræ jeg har fået lavet;-)

Har selv syet sengehimmel+rand samt gardiner;-) æææælsker lilla

Har prøvet ikke at lave det for lyserødt;-) Kan godt lide at det er lidt farverigt;-)

knus jill 34+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Tullebobs

Iiiiih hvor er det fint - sikke en hyggekrog Jeg synes, at ideen med stamtræet er rigtig god - den 'låner' jeg måske

Godt gået - her kommer lille Freya til at have mange skønne timer.

Kh Trine

Anmeld

27. februar 2010

jillkolsbjerg

Tullebobs skriver:

Iiiiih hvor er det fint - sikke en hyggekrog Jeg synes, at ideen med stamtræet er rigtig god - den 'låner' jeg måske

Godt gået - her kommer lille Freya til at have mange skønne timer.

Kh Trine

Smiler tak;-) Ja en rigtig hyggekrog.....går udfra at moderen skal tilbringe timer der også jo;-) Når der skal ammes og læses bøger;-)

jamen du nupper da bare ideen med stamtræet, synes det var lidt sjovere end bare prinsessebilleder;-) 

knus jill

Anmeld

27. februar 2010

Kamelia

Eii et skønt værelse! Dejligt med en lille sofa, så skal du ikke så langt om natten!

Skønne farver!

Nu varer det ikke så længe....... så ligger der en lille prinsesse i den skønne vugge!

Knus Kamelia

Anmeld

27. februar 2010

jillkolsbjerg

Kamelia skriver:

Eii et skønt værelse! Dejligt med en lille sofa, så skal du ikke så langt om natten!

Skønne farver!

Nu varer det ikke så længe....... så ligger der en lille prinsesse i den skønne vugge!

Knus Kamelia

Ja det bliver så dejligt glæder mig meget;-) Vi har købt sådan en kurve hængevugge til soveværelset, så det bliver der hun kommer til at ligge det første stykke tid;-) i hvert fald om natten.....;-)

men kunne slet ikke lade vær med at lave hendes værelse før hun kommer...smiler;-) 

knus jill

Anmeld

27. februar 2010

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

med Freya´s værelse;-) Er selv meget begejstret for hendes stamtræ jeg har fået lavet;-)

Har prøvet ikke at lave det for lyserødt;-) Kan godt lide at det er lidt farverigt;-)

knus jill 34+4

Nej hvor er det bare hyggeligt!!!!

Er helt vild med det stamtræ, det er da en vildt god ide!

Anmeld

27. februar 2010

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Nej hvor er det bare hyggeligt!!!!

Er helt vild med det stamtræ, det er da en vildt god ide!

griner ja jeg er sgu nok en lille hyggetante;-) Kæresten siger også altid når han kommer hjem fra arbejde " ihhh hvor du hygge putte"...hehe....har altid starinlys og brændeovnen tændt....folk siger altid de hygge sådan når de er her...hehe nok mest fordi jeg DISKER op med alt muligt..hehe.

Men ved i hvert fald jeg glæder mig vildt meget til at hygge med Freya.....;-)

knus jill

Anmeld

27. februar 2010

mor2piger

hvor er det bare blevet fint

Anmeld

27. februar 2010

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

griner ja jeg er sgu nok en lille hyggetante;-) Kæresten siger også altid når han kommer hjem fra arbejde " ihhh hvor du hygge putte"...hehe....har altid starinlys og brændeovnen tændt....folk siger altid de hygge sådan når de er her...hehe nok mest fordi jeg DISKER op med alt muligt..hehe.

Men ved i hvert fald jeg glæder mig vildt meget til at hygge med Freya.....;-)

knus jill

Jeg kommer skisme snart og besøger dig så

Jamen det er da også rart at hygge

Anmeld

27. februar 2010

jillkolsbjerg skriver:

knus jill 34+4

Hejsa!

Nej, hvor er det bare blevet fint!!

Det stamtræ er jo genialt.. Hvordan har du lavet det? Bedsteforældre øverst, og så deres børn neden under osv? Eller hvordan? Det er sq en  fed idé.. Tror også jeg skal stjæle den!

Stine 30+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.