x-factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Meilby

Tror også fireflies ryger i farezonen, men håber godt nok at 8210 ryger ud.. De kan altså virkelig ikke synge.. De synger så pivfalsk.. De er rigtig gode til at proforme, men det er jo ikke det konkurrencen går ud på Hepper på Tine og Thomas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

CamillaT89

Tandfeen i forklædning skriver:

Ja, han var bare røvsej !!!!!  Sys det var virkelig fedt at se den side af ham

Lige nøjagtig! Også en fed kommentar fra Remee: Det var som 8210 på coke! haha. Argh, man fik da et lille smil på læben

Men lige for at give min mening til kende om selve debatten, så håber jeg, at 8210 ryger ud. Forstår slet, slet ikke hvordan de kan være med i det program. Jeg synes egentlig, det er lidt irriterende, at de gang på gang går videre, og at de egentlig dygtige sangere ryger hjem på stribe før dem. Træls at se på! 

Anmeld

26. februar 2010

JustAnotherName

Jeg tror Fireflies ryger i aften!

Anmeld

26. februar 2010

Mutti2

ct skriver:

Lige nøjagtig! Også en fed kommentar fra Remee: Det var som 8210 på coke! haha. Argh, man fik da et lille smil på læben

Men lige for at give min mening til kende om selve debatten, så håber jeg, at 8210 ryger ud. Forstår slet, slet ikke hvordan de kan være med i det program. Jeg synes egentlig, det er lidt irriterende, at de gang på gang går videre, og at de egentlig dygtige sangere ryger hjem på stribe før dem. Træls at se på! 

Er enig!!

Har også tænkt tanken om, gad vide hvor mange venner de har der sidder og stemmer dem videre

Anmeld

26. februar 2010

Mutti2

Så fik flertallet ret

Synes nu det er lidt synd for Soulchok at han skal vælge at smide en af hans grupper ud!!

Men håber da klart at 8210 ryger ud!!

Anmeld

26. februar 2010

CamillaT89

Milla-Victoria's mor skriver:

Er enig!!

Har også tænkt tanken om, gad vide hvor mange venner de har der sidder og stemmer dem videre

Det var også én af mine tanker. Og tænkte også lidt, at de måske var blevet optaget til live-showet for at give lidt reklame, for de har da i hvert fald fået omtale overalt! ENDELIG røg de ud!! (Sry) hehe..

Anmeld

26. februar 2010

Lillefe

Jeg syntes det var de rigtige der røg ud i aften jeg stemte på daniel for første gang han var simpelthen for

Anmeld

26. februar 2010

CamillaT89

Perl skriver:

Jeg syntes det var de rigtige der røg ud i aften jeg stemte på daniel for første gang han var simpelthen for

Enig!  

Anmeld

26. februar 2010

Bare mig..

8210 skulle have været ude for LÆNGST! Jeg kan slet ikke forstå, at de kom ind til at starte med (eller da de havde fundet en sanger) Jeg synes de er forfærdelige.  

Så FEDT de røg ud!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.