x-factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Mutti2

Hvem tror i der ryger??

Jeg er helt lost!??

Men tror at 8210 kommer i farezonen!!

Hvad er jeres gæt???

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

BinaMor

ja 8210... måske kommer fireflyes i farezonen? de var lidt ude af deres genre

Anmeld

26. februar 2010

Mum33

Syntes fire-flies skal ud - hepper på Daniel

Anmeld

26. februar 2010

GUSO

Syntes det er svært de synger jo pisse godt allesammen tror dog at 8210 og måske Daniel kommer i farezonen... Eller måske fireflies!!

Anmeld

26. februar 2010

wamse

Jeg tror det bliver 8210 og fire flies, der står til sidst. synes godt nok Daniel fyrede den max af i dag

Anmeld

26. februar 2010

Malene76

Tror det bliver Daniel og Jesper der står i Farezonen... er lidt bange for at det er Fireflies fordi det ikke helt er deres genre... Er vild med Fireflies, Tine og Thomas...

MVH Malene

Anmeld

26. februar 2010

Mutti2

Ihhh ja fireflies klarede den heller ikke for godt!!

Men hold da op Daniel han gav den vildt gas.... synes det var fedt at se den side af ham

Anmeld

26. februar 2010

FrkC

Jeg sys det er svært .. For efter min mening sku 8210 ha været ude sidste gang hvis ik den første..  

Jeg tror de ryger i farezonen i aften (og håber de ryger ud  Sorry, men kan ik ha dem og sys bare ik de gør det godt nok!) måske sammen The Fireflies..   Men det er virkelig svært sys jeg..

Anmeld

26. februar 2010

CamillaT89

GUSO skriver:

Syntes det er svært de synger jo pisse godt allesammen tror dog at 8210 og måske Daniel kommer i farezonen... Eller måske fireflies!!

Jeg har også stemt på Daniel. Nej, hvor var han sej idag. Det må ha' været grænseoverskridende for ham. Han klarede det bare med bravour.

Anmeld

26. februar 2010

FrkC

ct skriver:

Jeg har også stemt på Daniel. Nej, hvor var han sej idag. Det må ha' været grænseoverskridende for ham. Han klarede det bare med bravour.

Ja, han var bare røvsej !!!!!  Sys det var virkelig fedt at se den side af ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.