Fredag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Ja jeg gør ..... røg ind i en væmmelig omgang halsbetændelse... lægen sagde der muligvis var ved at udvikle sig en byld

Men heldigvis har penicillinen virket og har da idag haft en dag uden feber.... dejligt at bruge sin vinterferie på den slags.... og så lige oveni vores køkkenombygning...

Jeg er så træt af at jeg ikke kan komme ud med mine dagpleje unger! Det er ikke til at komme ordentlig rundt med dem i barnevogn, og dem der kan gå selv skøjter rundt derude... nej kom så med noget ordentligt vejr!

Åh, stakkels dig...god bedring...godt du har fået det bedre, men ja, det er da super trist at bruge ferien på det...

Ja, lad os heppe på noget godt vejr..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Loa

Skal bare være herhjemme og nurses af manden....

Skulle have været afsted til fastelavns housewarming, men er helt smadret efter de fantastiske mavesmerter i nat igen har holdt mig oppe....

ØV! Har ellers et mickey mouse kostume liggende......

Anmeld

26. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi har set en film og nu er jeg på vej i seng.

Anmeld

27. februar 2010

Tina2

Jeg har været til intimkoncert med MLTR, feeeeedt!!!! Det var kanon godt, havde også bare glædet mig, for har ikke været til koncert med dem siden 2003....

Min veninde tog lige et temmelig rystet billede af mig og en anden veninde med de tre godter  Og så tog jeg lige selv et af lækkermåsen Mikkel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.