Fredag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

lotte32

her skulle egentlig ha været fredags hygge kun mig og manden(ungerne er på weekend ved deres far)  har købt ind til en lækker middag for to, af den slags med lys på bordet, en god flaske rødvin, tændt op i brændeovnen osv.  men men men, manden er desværre blevet sendt ud til en hastesag (noget med et sprunget vandrør) så han kommer ikke hjem før SENT..... øvøv havde sådan glædet mig til kærestehygge...

hvad skal i lave??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Honningblomst

lotte30 skriver:

her skulle egentlig ha været fredags hygge kun mig og manden(ungerne er på weekend ved deres far)  har købt ind til en lækker middag for to, af den slags med lys på bordet, en god flaske rødvin, tændt op i brændeovnen osv.  men men men, manden er desværre blevet sendt ud til en hastesag (noget med et sprunget vandrør) så han kommer ikke hjem før SENT..... øvøv havde sådan glædet mig til kærestehygge...

hvad skal i lave??

Ej, det er da tyspisk sådan noget... øv...

Jeg skal bare hygge med de tre mænd i mit liv og så skal vi vel hoste om kap oppe i sengen når vi ser tv.

De skal lige over forbi deres far og spise aftensmad, han har lige handlet ind for mig og sagt han laver mad til dem nu jeg slet ikke er frisk. Så det er dejligt...

Knus og god aften, trods alt...

Anmeld

26. februar 2010

Stumpen

Se x-faktor med en stor skål slik i fred og ro, mens kæresten og ældste datteren er på skiferie og yngste datter er på miniferie hos bedste

Anmeld

26. februar 2010

Persille83

Fredags hygge er bare det bedste

Men i aften skal jeg ind og se Live fra Bremen og Aloha sammen med min kæreste og en ven. Men først skal vi lige have noget hjemmelavet pizza indenbords... Kæresten er i fuld gang med madlavningen, så her dufter skøønt Mmmmm

Anmeld

26. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hygge mig med min datter, som kommer i seng inden x-factor indtager mit fjernsyn. Imens jeg så sidder der, vil jeg drømme videre om fyren der endnu ikke er dukket op

Anmeld

26. februar 2010

Vidunderligeunger

det var sgu da bare pisse træls med din mand... Håber du får en god aften alene så...

Jeg får besøg af en veninde. kl. 20 - vi skal se x-factor og guffe slik Manden kommer hjem i nat, og jeg trænger til VENINDE hygge så det er bare skønt!!

Anmeld

26. februar 2010

TbCp

Øv hvor trist

Vi skal slappe af!!!!
Vi har haft ferie denne uge. Manden har lavet køkken siden i søndags, det er netop blevet færdigt idag så han er lidt kvæstet

Vores datter er hos mormor og bedstefar. De tog hende med hjem igår så jeg kunne få sovet og komme lidt på toppen

Jeg har ligget syg med en voldsom halsbetændelse, men har det lidt bedre idag, så regner med en god film og lidt guf.

Anmeld

26. februar 2010

TbCp

Eva skriver:

Ej, det er da tyspisk sådan noget... øv...

Jeg skal bare hygge med de tre mænd i mit liv og så skal vi vel hoste om kap oppe i sengen når vi ser tv.

De skal lige over forbi deres far og spise aftensmad, han har lige handlet ind for mig og sagt han laver mad til dem nu jeg slet ikke er frisk. Så det er dejligt...

Knus og god aften, trods alt...

Ligger du også syg? øvvv kan vi da ikke få lidt varme og slippe for al den sygdom!

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Ligger du også syg? øvvv kan vi da ikke få lidt varme og slippe for al den sygdom!

Ja jeg gør desværre... gør du også??

Det er så træls...hoste, feber og ondt alle vegne og drengene hoster også helt vildt...NU savner jeg også foråret....jeg vil ud og leve udenfor lidt., føler jeg har været i mit hus i årevis nu...men fra mandag af, er det forår..

Anmeld

26. februar 2010

TbCp

Ja jeg gør desværre... gør du også??

Det er så træls...hoste, feber og ondt alle vegne og drengene hoster også helt vildt...NU savner jeg også foråret....jeg vil ud og leve udenfor lidt., føler jeg har været i mit hus i årevis nu...men fra mandag af, er det forår..

Ja jeg gør ..... røg ind i en væmmelig omgang halsbetændelse... lægen sagde der muligvis var ved at udvikle sig en byld

Men heldigvis har penicillinen virket og har da idag haft en dag uden feber.... dejligt at bruge sin vinterferie på den slags.... og så lige oveni vores køkkenombygning...

Jeg er så træt af at jeg ikke kan komme ud med mine dagpleje unger! Det er ikke til at komme ordentlig rundt med dem i barnevogn, og dem der kan gå selv skøjter rundt derude... nej kom så med noget ordentligt vejr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.