Libero gaveboks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Malene84

Zette skriver:

Jeg synes det er noget fis at de sætter billeder ind af sutter, legetøj, sutteflasker og alt det som man gerne vil have der er i posen, og så skriver man da lige at udvalget kan variere. JA TAK! Der var absolut intet jeg kunne bruge i den ene taske... Min kæreste sagde: vi prøver da bare om et par måneder igen. Jeg fik babymad der kunne holde sig til december 09 - hvad gør man så når ens baby først kommer juni 2010?

og et gammelt blad fra marts 09... ja hurra!

Så skuffet - det blev jeg sørme også. 

Ja præcis... også den følelse vi sad tilbage med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

smokin

Malene84- skriver:

Ja præcis... også den følelse vi sad tilbage med

og den der blespand - hun var jo smart ekspedienten da jeg var ude og hente den. "vil du have refill poser med til din spand" - ja tænkte jeg, de kan da umuligt koste så meget... 130 kr.  for skraldeposer til en spand? Jeg når da at betale spanden 5 gange igen så.... og hvad med dig? Du når da helt sikkert at indtjene til et lille lager af de spande.... 

Det er da frækt uden lige... Nå men jeg blev så paf at jeg betalte. Jeg hader at sige: Ej er den så dyr, så vil jeg ikke have den... 

Anmeld

26. februar 2010

Malene84

Zette skriver:

og den der blespand - hun var jo smart ekspedienten da jeg var ude og hente den. "vil du have refill poser med til din spand" - ja tænkte jeg, de kan da umuligt koste så meget... 130 kr.  for skraldeposer til en spand? Jeg når da at betale spanden 5 gange igen så.... og hvad med dig? Du når da helt sikkert at indtjene til et lille lager af de spande.... 

Det er da frækt uden lige... Nå men jeg blev så paf at jeg betalte. Jeg hader at sige: Ej er den så dyr, så vil jeg ikke have den... 

HAHAHAHA... det er som at høre på mig selv, jeg faldt også pladask i og købte da 3 på "tilbud". SYYYYYYGT!!!! Ja vi har faktisk talt om det, for vi vil jo komme til at fylde sådan en spand på én dag. Der må simpelthen findes en billigere løsning

Anmeld

26. februar 2010

smokin

Malene84- skriver:

HAHAHAHA... det er som at høre på mig selv, jeg faldt også pladask i og købte da 3 på "tilbud". SYYYYYYGT!!!! Ja vi har faktisk talt om det, for vi vil jo komme til at fylde sådan en spand på én dag. Der må simpelthen findes en billigere løsning

jeg var helt rystet da jeg sad i bilen bagefter måtte jeg tage telefonen. "hej skatter, ja jeg har lige købt skraldeposer til vores blespand... nej nej ikk så dyrt... 130 kr. et greb i lommen, du ved".... 

jeg vil ikke købe i babysam, jeg synes de snyder SÅ MEGET. jeg har fx sparet 1500 (!!!!!) på at købe barnevogn på den anden side af sundet i Malmö. jeg spurgte om de ville matche prisen, det ville de ikke for de havde jo dansk garanti og fik lavet alle deres vare i danske reperatører. JA FLOT barnevognen er svensk, så tror det er rimlig ligemeget om jeg køber den i malmö eller i babysam. 

Knus

Zette

som IKKE er fan af babysam. hahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.