Libero gaveboks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.264 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Malene84

Hey tøser,

Okay så har jeg så fået meldt mig ind i Libero-baby-gruppe-ting, og ja indrømmer gerne at det da tiltrak mig at man kunne få sådan en gaveting gratis. MEN.... hvornår skal man så hente den her boks??? og der står på hjemmesiden at man bare skal vise sit gavebevis - sit what? for det tror jeg da ikke jeg har fået. Håber nogen ved noget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

iln

Libero sender gavebeviset til dig. Du modtager et ca. 2 mdr. før fødslen (mener jeg) og et igen når de små er ca. 5 mdr.

Anmeld

26. februar 2010

Malene84

iln skriver:

Libero sender gavebeviset til dig. Du modtager et ca. 2 mdr. før fødslen (mener jeg) og et igen når de små er ca. 5 mdr.

Nååå det er der den ligger... skide godt. Tak Kender du til andet gartis guf? Har fået sådan en matastaske og har fået meldt mig i pampers...

Anmeld

26. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Malene84- skriver:

Hey tøser,

Okay så har jeg så fået meldt mig ind i Libero-baby-gruppe-ting, og ja indrømmer gerne at det da tiltrak mig at man kunne få sådan en gaveting gratis. MEN.... hvornår skal man så hente den her boks??? og der står på hjemmesiden at man bare skal vise sit gavebevis - sit what? for det tror jeg da ikke jeg har fået. Håber nogen ved noget....

Har du hentet den man kan få i Matas også?

Den er meget fin, hentede lige min igår

Anmeld

26. februar 2010

Malene84

Mathildesmor skriver:

Har du hentet den man kan få i Matas også?

Den er meget fin, hentede lige min igår

Jaaa... de var helt vildt søde, de der mataspiger!! Spurgte om det ikke lige var op over  haha, måtte undskylde min kæmpe mave med at der var to, og at der altså er 2 måneder tilbage. De blev helt vildt flove (hvilket der jo ikke var grund til), og gav mig endnu en taske. Så jeg fik to matastasker med hjem

Anmeld

26. februar 2010

smokin

jeg synes det er lidt noget ragelse der er i de tasker...  men de er jo gratis, så man kan jo ikke forvente alverden. Der er også den i babysam du kan hente, med blespand....

Anmeld

26. februar 2010

Malene84

Zette skriver:

jeg synes det er lidt noget ragelse der er i de tasker...  men de er jo gratis, så man kan jo ikke forvente alverden. Der er også den i babysam du kan hente, med blespand....

Hahaha... jeg blev faktisk også en smule skuffet, men ved ikke rigtig hvad jeg havde forestillet mig. Jeg er fattig studerende og kæresten er uden job - så vi er taknemmelige for ALT hjælp!!! Ja jeg har hentet den der blespand.... glæder mig til at se om jeg kan finde ud af den

Anmeld

26. februar 2010

iln

Jeg fik Pampers, Libero, Babysam og Matas. Ved ikke om der findes andre.

Anmeld

26. februar 2010

LRJ

hvordan bestille i den fra pampers ? når jeg prøver, så går den på babysams hjemmeside

Anmeld

26. februar 2010

smokin

Malene84- skriver:

Hahaha... jeg blev faktisk også en smule skuffet, men ved ikke rigtig hvad jeg havde forestillet mig. Jeg er fattig studerende og kæresten er uden job - så vi er taknemmelige for ALT hjælp!!! Ja jeg har hentet den der blespand.... glæder mig til at se om jeg kan finde ud af den

Jeg synes det er noget fis at de sætter billeder ind af sutter, legetøj, sutteflasker og alt det som man gerne vil have der er i posen, og så skriver man da lige at udvalget kan variere. JA TAK! Der var absolut intet jeg kunne bruge i den ene taske... Min kæreste sagde: vi prøver da bare om et par måneder igen. Jeg fik babymad der kunne holde sig til december 09 - hvad gør man så når ens baby først kommer juni 2010?

og et gammelt blad fra marts 09... ja hurra!

Så skuffet - det blev jeg sørme også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.