Karo skriver:
Det er aldrig til at sige hvornår de gider kigge ud, og plukveer er desværer ikke altid en indikator på at der er ved at ske noget.
Men jeg kan godt følge dig. Jeg har her de seneste uger også bare pisket rundt og ordnet alt muligt mellem himmel og jord, og nu hvor der er ved at være styr på tingene har jeg det også sådan at nu må hun meget gerne snart komme
. Men hun kommer når det passer hende og komme, og det kan vi desværer ikke ændre på.
Man kan hurtigt komme til at købe for meget. Jeg har rigtig mange ting fra min søn som jeg aldrig har brugt, men som jeg håber jeg kan få brug for denne gang. Men med to ammepuder så kan du skifte lidt, eller lade den ene ligger i bilen til hvis i skal på besøg hos nogen. Og jeg er enig, Lene Bjerre laver nogle fantastiske ting.
Katja
Hej Katja :-)
Ja....jeg synes virkeligt jeg pisker rundt, men jeg NYDER også min alenetid, fordi man ved, at den ikke kommer igen før om mange år. Jeg virkeligt NYDER den....!!
Det er morsomt med de skøre påfund man får som gravid... griner af det, men er også glad for min nye ammepude. Så må jeg tænke over, hvad jeg gør ved nr to - beholder den eller sælger den. Ved det ikke endnu...
:-)
Anmeld