2 uger tilbage...og mange pluveer..og har tabt hovedet.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

lisbethita

Hejsa :-)

Hmmm....synes GODT NOK jeg får mange plukveer lige pludseligt. Jeg har ikke haft en eneste i hele graviditeten. Vidste knapt, hvad det var. Og lige pludseligt begynder jeg at få vildt ondt i  bækkenet og ret mange plukveer...!!

Jeg har altså liiige et par småting jeg håber at få gjort inden hun kommer. Ellers må hun meget gerne komme før tid. Jeg skal ud og hente noget brugt og nyt babyudstyr, jeg har købt. Jeg har (af en eller anden grund) købt ammepude nr 2..... så nu har jeg to sprit nye ammepuder. VIRKELIGT GENIALT, LISBETH!!! Jeg har da tabt hovedet. Og så skal jeg hente en babystol til bilen samt bæresele. Hovedrengøring burde jeg også få gjort samt en tur til frisøren mandag. Det trænger!!! o

Og SÅ....må hun gerne komme :-)

Mon hun snart er på vej?? 

Ha en fantastisk dag!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Sara.

lisbethita skriver:

Hmmm....synes GODT NOK jeg får mange plukveer lige pludseligt. Jeg har ikke haft en eneste i hele graviditeten. Vidste knapt, hvad det var. Og lige pludseligt begynder jeg at få vildt ondt i  bækkenet og ret mange plukveer...!!

Jeg har altså liiige et par småting jeg håber at få gjort inden hun kommer. Ellers må hun meget gerne komme før tid. Jeg skal ud og hente noget brugt og nyt babyudstyr, jeg har købt. Jeg har (af en eller anden grund) købt ammepude nr 2..... så nu har jeg to sprit nye ammepuder. VIRKELIGT GENIALT, LISBETH!!! Jeg har da tabt hovedet. Og så skal jeg hente en babystol til bilen samt bæresele. Hovedrengøring burde jeg også få gjort samt en tur til frisøren mandag. Det trænger!!! o

Ha en fantastisk dag!! 

Jeg krydser fingre for dig at hun er på vej liiiige når det passer dig bedst

Mht pluukveer er mine også begyndt at gøre meget ondt forneden... og der kommer mange... men jeg har så haft dem gennem hele graviditeten (uden at gøre ondt) så ved ikke om fordi du begynder nu at få mange betyder at fødslen er lige oppe over..

og dog, med to uger til termin er den jo netop oppe over

Med min pige fik jeg mange til sidst og ALLE troede jeg ville føde inden termin, men øv bøv fødte uge 41 + 0...

MEn jeg krydser fingre for dig Nu gider man bare ikke være gravid mere....

Hehe to ammepuder Kan du ikke ta den ene hen til noget familie som I kommer til at besøge meget eller venner og så ha den der?

Held og lykke med det hele, håber du når alt inden hun titter frem, men samtidig at du ikke går aaallltttt for meget over.

Mvh Sara, 36 + 0

Anmeld

26. februar 2010

Sara.

hov mht ondt i bækkenet... det får man når baby bevæger sig længere og længere og længere ned.... en masse gode tegn du har dig

Anmeld

26. februar 2010

lisbethita

lærkes_mor skriver:

Jeg krydser fingre for dig at hun er på vej liiiige når det passer dig bedst

Mht pluukveer er mine også begyndt at gøre meget ondt forneden... og der kommer mange... men jeg har så haft dem gennem hele graviditeten (uden at gøre ondt) så ved ikke om fordi du begynder nu at få mange betyder at fødslen er lige oppe over..

og dog, med to uger til termin er den jo netop oppe over

Med min pige fik jeg mange til sidst og ALLE troede jeg ville føde inden termin, men øv bøv fødte uge 41 + 0...

MEn jeg krydser fingre for dig Nu gider man bare ikke være gravid mere....

Hehe to ammepuder Kan du ikke ta den ene hen til noget familie som I kommer til at besøge meget eller venner og så ha den der?

Held og lykke med det hele, håber du når alt inden hun titter frem, men samtidig at du ikke går aaallltttt for meget over.

Mvh Sara, 36 + 0

Ja...man ved aldrig hvornår de kommer... ! De kommer, når de selv vil :-) Men det er vildt at mærke den ændring fra den ene dag til den anden.

Vildt at du har haft plukveer så længe... !! Sikke noget...

Jeg ved ikke helt hvad jeg gør ved ammepude nr. to. Hvor smart er man så, at sige ja til en nr. to....men den havde lyserøde elefanter på. KUNNE bare ikke sige nej, selvom den anden er en helt Lene Bjerre og ellers meget fin. Man får altså nogle mærkelige ideer. Ved ikke helt hvad jeg gør ved den. Sådan en er svær at sælge, pga. fragt... tænker over det. Men pointen er også, at man som gravid får nogle MÆRKELIGE ting, man bare må eller skal - og man kan ikke forklare, hvorfor :-)

Vi må se, hvornår hun kommer ud :-) Tak fordi du skrev...

Anmeld

26. februar 2010

lisbethita

lisbethita skriver:

Ja...man ved aldrig hvornår de kommer... ! De kommer, når de selv vil :-) Men det er vildt at mærke den ændring fra den ene dag til den anden.

Jeg ved ikke helt hvad jeg gør ved ammepude nr. to. Hvor smart er man så, at sige ja til en nr. to....men den havde lyserøde elefanter på. KUNNE bare ikke sige nej, selvom den anden er en helt Lene Bjerre og ellers meget fin. Man får altså nogle mærkelige ideer. Ved ikke helt hvad jeg gør ved den. Sådan en er svær at sælge, pga. fragt... tænker over det. Men pointen er også, at man som gravid får nogle MÆRKELIGE ting, man bare må eller skal - og man kan ikke forklare, hvorfor :-)

ps. hey...vi har næsten samme termin :-) Jeg har 16 marts...

Anmeld

26. februar 2010

Sara.

lisbethita skriver:

hehe ja det kender jeg godt

Kan være hun gylper den ene til så er det godt at ha to

Eller også kan du ha en i sengen og en i sofaen

Faktisk brugte jeg også min til at min pige kunne ligge på maven op af ammepuden nu når jeg tænker mig om... når hun ikke gad ligge flad på maven... så kunne den lige hjælpe lidt. Det var min sundhedsplejerske der kom med det råd...

Ja vores termin er ikke lang fra hinanden Meeeen mon ikke du ´kommer i mål først, tror jeg

Anmeld

26. februar 2010

Karo

lisbethita skriver:

Ha en fantastisk dag!! 

Det er aldrig til at sige hvornår de gider kigge ud, og plukveer er desværer ikke altid en indikator på at der er ved at ske noget.

Men jeg kan godt følge dig. Jeg har her de seneste uger også bare pisket rundt og ordnet alt muligt mellem himmel og jord, og nu hvor der er ved at være styr på tingene har jeg det også sådan at nu må hun meget gerne snart komme . Men hun kommer når det passer hende og komme, og det kan vi desværer ikke ændre på.

Man kan hurtigt komme til at købe for meget. Jeg har rigtig mange ting fra min søn som jeg aldrig har brugt, men som jeg håber jeg kan få brug for denne gang. Men med to ammepuder så kan du skifte lidt, eller lade den ene ligger i bilen til hvis i skal på besøg hos nogen. Og jeg er enig, Lene Bjerre laver nogle fantastiske ting.

Katja

Anmeld

26. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

LOOOOL... Du har da født inden på mandag FNIS!!!!...

Den der energi, er da den man har LIGE inden man skal føde... Så go weekend siger jeg bare!! 

Anmeld

26. februar 2010

lisbethita

lærkes_mor skriver:

hehe ja det kender jeg godt

Kan være hun gylper den ene til så er det godt at ha to

Eller også kan du ha en i sengen og en i sofaen

Faktisk brugte jeg også min til at min pige kunne ligge på maven op af ammepuden nu når jeg tænker mig om... når hun ikke gad ligge flad på maven... så kunne den lige hjælpe lidt. Det var min sundhedsplejerske der kom med det råd...

Ja vores termin er ikke lang fra hinanden Meeeen mon ikke du ´kommer i mål først, tror jeg

Det håber jeg :-) Men lad os nu se :-)

Anmeld

26. februar 2010

lisbethita

Zafir skriver:

LOOOOL... Du har da født inden på mandag FNIS!!!!...

Den der energi, er da den man har LIGE inden man skal føde... Så go weekend siger jeg bare!! 

Griner stort.....ja energi har jeg meget af, ha ha!!! Men jeg fik da fat i det hele i dag, så det er super duper!! 

Men hmmm.....mangler altså hovedregøringen endnu ....og frisør mandag. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.