lisbethita skriver:
Hejsa :-)
Hmmm....synes GODT NOK jeg får mange plukveer lige pludseligt. Jeg har ikke haft en eneste i hele graviditeten. Vidste knapt, hvad det var. Og lige pludseligt begynder jeg at få vildt ondt i bækkenet og ret mange plukveer...!!
Jeg har altså liiige et par småting jeg håber at få gjort inden hun kommer. Ellers må hun meget gerne komme før tid. Jeg skal ud og hente noget brugt og nyt babyudstyr, jeg har købt. Jeg har (af en eller anden grund) købt ammepude nr 2..... så nu har jeg to sprit nye ammepuder. VIRKELIGT GENIALT, LISBETH!!! Jeg har da tabt hovedet. Og så skal jeg hente en babystol til bilen samt bæresele. Hovedrengøring burde jeg også få gjort samt en tur til frisøren mandag. Det trænger!!! o
Og SÅ....må hun gerne komme :-)
Mon hun snart er på vej??
Ha en fantastisk dag!!
Jeg krydser fingre for dig at hun er på vej liiiige når det passer dig bedst 
Mht pluukveer er mine også begyndt at gøre meget ondt forneden... og der kommer mange... men jeg har så haft dem gennem hele graviditeten (uden at gøre ondt) så ved ikke om fordi du begynder nu at få mange betyder at fødslen er lige oppe over..
og dog, med to uger til termin er den jo netop oppe over 
Med min pige fik jeg mange til sidst og ALLE troede jeg ville føde inden termin, men øv bøv fødte uge 41 + 0...
MEn jeg krydser fingre for dig
Nu gider man bare ikke være gravid mere....
Hehe to ammepuder
Kan du ikke ta den ene hen til noget familie som I kommer til at besøge meget eller venner og så ha den der? 
Held og lykke med det hele, håber du når alt inden hun titter frem, men samtidig at du ikke går aaallltttt for meget over.
Mvh Sara, 36 + 0
Anmeld