må plukveer godt gøre ondt?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

jillkolsbjerg

tb skriver:

det kan jeg godt forstå du gør

vi var jo igennem den store tur med inseminering og til sidst reagensglas (28 måneder), så måske derfor tiden for os føles enorm lang  men lige pludselig så er dagen der bare.. 

vi skal til 3D scanning om godt 1 uge.. det glæder vi os rigtig meget til!! bliver os fint for storesøster bagefter at kunne se lillesøster på dvd  den reaktion er jeg spændt på..

ja såååå kan jeg sørme godt forstå at tiden kan føles lang

men ihh hvor er det dejligt for jer at det lykkedes, tillykke med hende

jeg synes det var så vild en oplevelse med 3d/4d scanningen......så lille en bebs og såååå mange detaljer, det var vildt, i kan glæde jer rigtig meget.....og er sikker på storesøster synes det er vildt sjovt at se;-)

her er lidt fra vores scanning i uge 24+1, hun blev vurderet til 675 g....jeg synes det er vildt så mange detaljer og ansigsudtryk hun havde;-)

derfor glæder jeg mig til at se hende "rigtigt"....synes hun ligner mig som baby...hehe

knus jill

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

tb

jillkolsbjerg skriver:

ja såååå kan jeg sørme godt forstå at tiden kan føles lang

men ihh hvor er det dejligt for jer at det lykkedes, tillykke med hende

jeg synes det var så vild en oplevelse med 3d/4d scanningen......så lille en bebs og såååå mange detaljer, det var vildt, i kan glæde jer rigtig meget.....og er sikker på storesøster synes det er vildt sjovt at se;-)

her er lidt fra vores scanning i uge 24+1, hun blev vurderet til 675 g....jeg synes det er vildt så mange detaljer og ansigsudtryk hun havde;-)

derfor glæder jeg mig til at se hende "rigtigt"....synes hun ligner mig som baby...hehe

knus jill

ja, det er helt utroligt hvor meget man kan se.. da jeg ventede min store pige var det jo slet ikke populært med scanninger. de scannede de kun hvis de mente der var noget galt eller sådan.. så nyder bare hver gang vi er i scanning  nu har jeg en kronisk tarmsygdom, så skal os scannes i uge 30 og 35, så vi får da lille pigen nok at se, inden hun kommer ud til os  dejligt..

Knus Tina

Anmeld

26. februar 2010

Low

Altså jeg ved ikke hvad der er normalt for man oplever tingene forskelligt men sådan som du beskriver det har jeg det stort set også.

Min mave bliver helt hård og det er en meget ubehalig følese nogle gange. Jeg får mest plukveer når jeg har sex og får orgasme. En gang efter min x kæreste(jeg ser ham stadig og vi prøver på at få det til at køre) og jeg havde hygget os så lå jeg ned på sengen og faktisk græd, ikke fordi det gjorde ondt men fordi det var ubehaligt og han stod bare og gloede og spurgte om jeg var okay, han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre, det var sødt faktisk at se ham sådan

Anmeld

26. februar 2010

jillkolsbjerg

tb skriver:

ja, det er helt utroligt hvor meget man kan se.. da jeg ventede min store pige var det jo slet ikke populært med scanninger. de scannede de kun hvis de mente der var noget galt eller sådan.. så nyder bare hver gang vi er i scanning  nu har jeg en kronisk tarmsygdom, så skal os scannes i uge 30 og 35, så vi får da lille pigen nok at se, inden hun kommer ud til os  dejligt..

Knus Tina

ja kender godt følelsen...det er så dejligt at se hende, vi har fået rigtig mange scanning da hun er en lille bette en, så de tjekker at hun vokser som hun skal...og glæder mig hver gang til at "se hende"

det er vildt hva de kan nu om dage...synes nu det er dejligt at de tager sådan hånd om det;-)

knus jill

Anmeld

26. februar 2010

tb

jillkolsbjerg skriver:

ja kender godt følelsen...det er så dejligt at se hende, vi har fået rigtig mange scanning da hun er en lille bette en, så de tjekker at hun vokser som hun skal...og glæder mig hver gang til at "se hende"

det er vildt hva de kan nu om dage...synes nu det er dejligt at de tager sådan hånd om det;-)

knus jill

har de sagt noget om hvor store de skønner hun er ved fødslen???

knus

Anmeld

26. februar 2010

jillkolsbjerg

tb skriver:

har de sagt noget om hvor store de skønner hun er ved fødslen???

knus

næ ikke endnu......vi skal til scanning næste fredag så må vi se hva de siger der.....krydser fingre for at hun har taget en del på siden sidst( for 3 uger siden blev hun vurderet til 1475g ) er i hvert fald meget spændt;-)

knus jill

Anmeld

26. februar 2010

SpunkenJo

tb skriver:

tak for jeres svar.. hun er en utrolig aktiv lille pige, og hun sparker som regel det samme sted når hun sparker til, nemlig lige til højre for navlen.. så måske det er huden der er lidt øm af hendes moslen rundt  skal til lægen om 1 uge, så hvis det bliver ved eller værre kan jeg jo lige høre ham..

knus

Idet hun ofte sparker det samme sted, kan du godt få indvendige blå kmærker. Og ja, de gør satans ondt, og kan til tider også forveksles med plukveer, for man har tendens til pr. refleks selv også at spænde, når sparkene kommer....

Men igen, er du det mindste i tvivl ska du ringe til FG. Osse selvom du tror de tænker "hønemor", pyller eller hva du nu forestiller dig.

Det kan ikke betale sig, at være ægte seriøst urolig, uden lige at få en til at kigge på dig!

Anmeld

27. februar 2010

tb

SpunkenJo skriver:

Idet hun ofte sparker det samme sted, kan du godt få indvendige blå kmærker. Og ja, de gør satans ondt, og kan til tider også forveksles med plukveer, for man har tendens til pr. refleks selv også at spænde, når sparkene kommer....

Men igen, er du det mindste i tvivl ska du ringe til FG. Osse selvom du tror de tænker "hønemor", pyller eller hva du nu forestiller dig.

Det kan ikke betale sig, at være ægte seriøst urolig, uden lige at få en til at kigge på dig!

det sker kun en 3 gange i løbet af en dag, så det er jo ikke så galt.. og det gør ikke sådan ondt ondt, men det niver og svier lidt.. skal til lægen på fredag, og så hører jeg ham ad der  men bliver jeg det mindste nervøs, så ringer jeg os til FG..

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.